Tóth Gabit a mentő is elvitte: Ő meg közben minden lépésemről tud, ami számomra ijesztő: pontosan tisztában van vele, mikor milyen felkérést kapok, milyen interjúra megyek, és szervezkedik ellenem. Nem hiszem, hogy egy boldog, kiegyensúlyozott ember ennyi idő múltán foglalkozna ezzel. És persze hogy megkérdezik!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mint a kisebb C3 esetében, a Citroën Advanced Comfort ülései jól párnázottak és kényelmesek hosszú utakon, de még a legfelső felszereltségnél is hiányzik a magasságállítás az utasülésből. A márka az utóbbi években kiemelten kezelte az utazási kényelmet, és ez az Aircrossra is vonatkozik. A Citroën hidraulikus ütközői segítenek abban, hogy puha és kényelmes legyen a felfüggesztés, bár az Egyesült Királyság töredezett útjai komolyabb kihívást jelenthetnek, mint a barcelonai tesztútvonalunk sima aszfaltja. A puha felfüggesztés bőséges karosszéria-dőlést eredményez. Bár kellemes kormányozni, az új kormánykerék nem ad valódi visszajelzést, de városban kellemes súlyt biztosít. Nagyobb sebességnél azonban a kormány elég rugalmas ahhoz, hogy könnyen visszaálljon középre, ami problémát okoz a pontos helyzetbevételben, különösen egy kanyargós autópályán történő előzés során. Az új C3 Aircross kiváló értéket kínál a kategóriájában. 20 240 fontos árával csak a legolcsóbb Duster árveri túl, amely 18 000 fontba kerül – és a román SUV ebben a verzióban nem kínál semmilyen infotainment rendszert. A C3 Aircross kínálatát a Plus változat nyitja, amely 2500 fonttal drágább, mint a kisebb C3, és a Max felszereltségnél 25 740 fontra emelkedik. Ebben a legmagasabb szintű verzióban luxusok találhatók, például fűthető ülések. A felszereltségi szintek az ë-C3 Aircross-ban is ugyanúgy jelen vannak.