Miért beszélek erről, miért reagálok még, miért teregetem ezt ki? Nem én akartam ezt, hanem megint ilyen helyzetbe kényszerítettek, hogy meg kelljen védenem magam – szögezte le!
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Ellentétben a C4-tel, a C4 X csak egyetlen belsőégésű hajtáslánccal kapható: egy új, 134 lóerős, 1,2 literes benzin-elektromos hibrid rendszerrel, amelyet hatsebességes duálkuplungos automata váltóval kombinálnak – ugyanilyen hajtásláncot találunk a Fiat 600-ban, a Jeep Avenger-ben és a Peugeot 208-ban. A hajtáslánc két vagy három mérföldnyi tisztán elektromos vezetést biztosít, köszönhetően a 0,43 kWh-s akkumulátornak. Nem sok, de az akkumulátor normál vezetési körülmények között nagyon gyorsan feltöltődik, mivel a regeneratív fékezés minden három vezetési módban (Sport, Normál, Eco) meglehetősen magasra van állítva. Bár kezdetben éles, a regenerálás viszonylag könnyen megszokható. Amikor több teljesítményre van szükség, az elektromos és belsőégésű meghajtás közötti váltás észrevehető, de nem zavaró. A váltó valamivel hosszabbra van hangolva, és ez a meglehetősen unalmas gázpedál-reakcióval kombinálva egy kissé lomha érzést ad a vezetés során.