Tragédia a Mályi-tónál

A tragédiáról a Neptun Mentőcsapat számolt be: „A mai napon 14:45-kor érkezett riasztási felkérés a rendőrség részéről, miszerint egy 14 éves f/út, fürdőzés közben veszítettek szem elől a társai és hiába keresték, nem találták sehol” – írták oldalukon.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Duster ergonómiája pontosan olyan, amilyet már megszokhattunk ettől a típustól. Nem próbál olyan lenni, mint egy hagyományos személyautó – például egy Kia vagy Volkswagen –, ahol a vezetési pozíció közelebb áll a padlóhoz, és az ember szinte „beleül” az autóba. Ezzel szemben a Duster vezetőüléséből valamivel magasabban ülünk, és az előre- illetve oldalra való kilátás is nyitottabb, kissé „kilátószerű” élményt ad. A magasra húzott műszerfal pereme és a megemelt üléshelyzet olyan érzést kelt, mintha egy igazi terepjárót vezetnénk – és ez remekül passzol a Duster karakteréhez. Tesztautónkban például gumiszőnyegek is voltak, amelyek szintén azt az üzenetet közvetítik, hogy ez egy praktikus, strapabíró, mindennapokra és kalandokra egyaránt alkalmas autó.

Az utastér elöl tágas, bőven elegendő helyet kínál még magasabb sofőröknek és utasoknak is. Azonban az ülések kialakítása viszonylag egyszerű – a háttámla és az ülőlap viszonylag lapos, kevés oldaltartást biztosítanak. Ez rövidebb távokon egyáltalán nem probléma, de ha több mint két órát töltünk az autóban, már érezhetővé válik a különbség a kényelmesebb, jobban párnázott ülésekhez képest. Ilyenkor hiányozhat egy kissé döntöttebb háttámla vagy puhább, formázottabb oldaltámasz – nem lesz kényelmetlen, csak érezhető, hogy nem hosszú távú túrákra szabták a komfortot.

A Dacia mérnökei szerint az új padlólemez bevezetése lehetővé tette, hogy az autó alapterületének megtartása mellett tágasabb belső tér készüljön. És valóban: a hátsó üléssorban ülők számára kicsivel több a lábtér, és a csomagtér mérete is látványosan nőtt. Az elsőkerék-meghajtású változatok esetében a korábbi 445 literről most már 594 literes lett a csomagtér, ami jelentős előrelépés. Ugyanakkor a hibrid változatnál a hátsó akkumulátorcsomag valamelyest csökkenti ezt a méretet, ott 496 literrel kell beérni – de még ez is nagyon versenyképes, ha megnézzük, hogy például egy Hyundai Kona csupán 374 litert, a nagyobb Nissan Qashqai pedig 504 litert kínál.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük