A búvárok négy járművel és ötfős csapattal érkeztek a helyszínre, szonártechnika segítségével indították meg a keresést. Hosszas munka után, 3,5 méteres mélységben, egy sűrű hínárfal alatt találták meg az eltűnt fiatalt. „Sajnos már nem lehetett rajta segíteni” – tették hozzá.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A digitális technológiák is megjelentek a modellben, bár kérdéses, hogy erre valóban szükség volt-e. Az alapfelszereltségű változatok továbbra is analóg műszerekkel rendelkeznek, két hagyományos kijelző közé ékelt kis képernyővel. Középső érintőkijelző helyett ezeknél egy telefontartót találunk, ami kifejezetten praktikus megközelítés. A magasabb felszereltségű modelleknél viszont már digitális műszeregység és egy 10,1 hüvelykes központi érintőképernyő is elérhető.
Ezek a kijelzők szépek, jól mutatnak, és alapfunkcióikban megfelelően működnek is – de hozzáadott értékük inkább esztétikai, mint gyakorlati jellegű. A digitális vezetői kijelző például modern hatást kelt, de nem ad sokkal több információt, mint a hagyományos változat. Megjeleníthető rajta a fedélzeti számítógép, válthatunk rádióállomást, de például a navigáció nem jelenik meg teljes képernyőn, és a főbb műszerek elrendezését sem tudjuk testre szabni.
A központi képernyőnél azt vártuk, hogy a Renault új modelljeiben használt G-alapú rendszert találjuk, ám a Duster egy egyedi, saját fejlesztésű felületet használ. Ennek oka egyszerű: olcsóbb az előállítása, és nem akar versenyezni vagy „ráülni” a Renault prémiumabb megoldásaira. Az egyszerűség viszont azt is jelenti, hogy könnyű eligazodni benne, ám a rendszer kissé lassú, akad némi késleltetés a válaszidőben. Valószínűleg itt spóroltak a legtöbbet – kevesebb számítási kapacitás, kisebb költségek. Szerencsére, ha Android Auto vagy CarPlay rendszert használunk, sokkal gördülékenyebbé válik a használat.
Az utastér általános hangulata egyszerű, de átgondolt.