Az apa és a kislány közösen csúsztak le a csúszdán, amikor a tragédia történt. A parkban tartózkodók rémülten figyelték a történteket, az apa pedig kétségbeesetten ki/bált! A közelben lévő egyik orvos azonnal megkezdte a gyermek újraélesztését, ami rövid időre sikerrel járt. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Külön kiemelendő a kormánykerék, amely szinte teljesen kör alakú, de elkerüli azt a vastag peremet, amely manapság a sportos autókban jellemző. Ehelyett vékony, feszes kialakítású, kellemesen puha bőr borítja, és az elülső lapított részén természetes módon megtámaszthatjuk a hüvelykujjainkat.
Aki már vezetett nyolcvanas évekbeli Porschékat, annak ismerős lehet ez az ergonómia – nem lennénk meglepve, ha a Cupra formatervezőinek garázsában is állna egy-egy ilyen veterán. Ráadásul a kormánykeréken valódi gombok találhatók, nem pedig érintésérzékeny panelek, ami sokkal használhatóbb és kevesebb bosszúságot okoz vezetés közben.
Sajnos nem mindenhol sikerült elkerülni a Volkswagen-csoportnál az utóbbi időben tapasztalható spórolást. Az utastér felső részein – például a műszerfal tetején, az ajtópaneleken és a középkonzolon – az anyagok olcsónak, üregesnek és ridegnek hatnak. Az ülések huzata is sok helyen vékony, kissé törékeny érzetet kelt, mintha csak egy vékony réteg anyagot húztak volna rá a szivacsra. Ezek a kompromisszumok különösen szembetűnőek, amikor figyelembe vesszük, hogy sok alapvető funkció – például a vezetési módok, menetstabilizáló, ülésfűtés vagy klímavezérlés – kizárólag a központi képernyőn keresztül érhető el.
A képernyőn futó új MIB4 operációs rendszer egyébként gyorsan reagál, és a tesztelés során nem tapasztaltunk komolyabb hibát vagy lefagyást. Pozitívum, hogy a hőmérséklet- és hangerőszabályzók háttérvilágítást kaptak, ami éjszaka sokat segít. Ugyanakkor ezek is csak érintésérzékeny csúszkák, amiket nehéz pontosan eltalálni vezetés közben, és sokszor el vannak rejtve a menürendszerben, ami elvonhatja a figyelmet az útról. Egyértelműen jobb megoldás lenne, ha ezek a legfontosabb vezérlők külön, fizikai gombokon keresztül is elérhetők lennének.