A „20 perc őszintén” című videósorozatban Rozi kendőzetlen nyíltsággal mesélt arról az éjszakáról, amikor élete gyökerestül megváltozott. A fájdalmas emlékek a mai napig élnek benne, és ahogy ő maga fogalmazott, ez volt az a tr*uma, amelyet sem előtte, sem azóta semmi sem múlt felül.
„Amikor az az ember, akit a legmélyebben, a legőszintébben szeretsz ezen a világon, egyik pillanatról a másikra eltűnik… az olyan, mintha a valóság összetörne. Egyik másodpercben még itt van, él, létezik, lélegzik… a következőben pedig már csak az emléke marad. És ez végleges. Visszafordíthatatlan.” – mondta megrendülten.
EZ TÖRTÉNT PONTOSAN:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ahogy a Peugeot 308 2013 januárjában belép a piacra, úgy már 80 éve lesz, hogy a márka középkategóriás autót gyárt, amely a címében tartalmazza a „3”-as számot. Az 1933-as 301-es modell volt az első, és az volt különleges, hogy független első felfüggesztéssel rendelkezett.
1936-ban bemutatták a 302-t, de a nyomok elhalványultak az európai térképen történt változások idején, és Peugeot csak a 1960-as évek végén mutatta be az újabb „3”-as típusú autóját, mikor már a „4” generációban volt a kínálat.
A sorozat következett a 305-tel, de 1986-ban a Peugeot kiadta a 309-es modellt (ez volt az első, amely a „9”-es számot viselte), majd azt a 306, 307 és végül a 308 váltotta.
A legújabb Peugeot 308 a rendkívül versenyképes középkategóriás piacon találja magát. Ott van a Volkswagen Golf és a Ford Focus, amelyek örökös kedvencek. A Vauxhall Astra is rendkívül erős. A Toyota Auris egy tisztességes, bár unalmas választás. És ott van még az érdekes Nissan Qashqai is.
Még jelentősebb a Peugeot számára, valamint a francia rivális Renault és Citroën számára, hogy a koreai autók új generációja, a Hyundai i30 és a Kia Cee’d folyamatosan erősödik. A termékeik minősége, értéke és hosszú garanciáik már nem elhanyagolható tényezők.
A 308, a Peugeot első olyan autója, amely az „8”-as sorozatba tartozik, egy olyan szegmensbe érkezett, amely mostanra telítődött olyan autókkal, amelyek, őszintén szólva, soha nem voltak ennyire kompetensek, mint most.
A hagyományos Peugeot kiscsaládi autók mindig is jól szerepeltek néhány mainstream vetélytárssal szemben, mivel szépek voltak, jól vezettek és egy ismert, megbízható gyártótól származtak. A 308-nak mindezt és még sokkal többet is el kell érnie, hogy sikeres legyen.