Tragédia Hajnalban érkezett a végzetes hír Deák Bill Gyuláról!

– „Nem volt előjele, egy perc alatt történt meg a tragédia. Futottunk vele a kórházba, de már nem tudták megmenteni. Olyan gyorsan ment el, hogy felfogni is nehéz” – nyilatkozta megtörten az énekes.
A gyász sötét napjaiban sem maradt egyedül: fia és annak családja mellette állnak, és együtt próbálnak megbirkózni a hiánnyal.
EZ VOLT A BETEGSÉGE:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bár léteznek újabb és olcsóbb szuperminik, a hamarosan lecserélésre kerülő Honda Jazz még mindig az osztály legjobb minőségét, alacsony fenntartási költségeit és sokoldalúságát képviseli.
A Jazz megjelenése nem nevezhető különösebben stílusosnak, de egyszerű, egyenes vonalai a funkció követésének klasszikus példái. A csúcsmodell, a Sport próbálja feldobni az egyszerű külsőt egy szép kis karosszéria-készlettel, amely mélyebb első lökhárítóból és oldalsó küszöbökből áll. Ha az SE verziót választod, akkor karosszéria színére fényezett tükröket és alufelniket kapsz, míg az alapmodell, az S műanyag kerekekkel érkezik.

A Jazz egyik legerősebb eladási érve a rendkívül sokoldalú belső tér. A Honda mérnökei az üzemanyagtartály áthelyezésével felszabadították a hátsó pad alatti helyet, így a hátsó ülések nemcsak vízszintesen, hanem felhajthatóak is, hogy a helyet teljesen ki lehessen használni. Az utastér masszív felépítésű és tele van tárolóhelyekkel. Az 1.2 S modell elektromos ablakokkal és duplalégzsákokkal érkezik, míg az SE változat légkondicionálót is kínál. A Sport változatot választva multifunkciós kormánykereket, távirányítós központi zárat és klímaberendezést kapsz.
Motorválaszték szempontjából csak két benzines motor érhető el, így a választék elég szűk. A 76 lóerős 1.2 literes i-DSI csak az alap „S” felszereltséggel kapható. Az SE és Sport verziók a 82 lóerős, 1.4 literes i-DSI motort kapják, amely csupán egy kis teljesítménybeli növekedést jelent. Mindkét motor legalább 48 mpg fogyasztásra képes, míg a nagyobb motorhoz rendelhető CVT automata váltó, amely hét „virtuális” fokozattal rendelkezik. Az új Jazz-hez már terveznek dízelmotort is, amely 2008 végén kerül bemutatásra.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük