Erdei Zsolt még mai napi nem tudja elhinni! A Magyar Ökölvívó Szakszövetség korábbi elnöke könnyeivel küszködve emlékezett egykori sporttársára. „Azóta sem tudok magamhoz térni, mert rendkívül lesújtó volt a hír” – mondta megtörten a Borsnak Erdei Zsolt. „Gyuszi régóta tagja, sőt alelnöke is volt a szövetségnek.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az igazán türelmetlenek számára azonban van lehetőség a még nagyobb teljesítményre is. A kínálat csúcsán a 900-as hajtáslánc áll, amely 905 lóerőt és 985 Nm nyomatékot kínál. A 600-as modellhez képest itt kétfokozatú váltó segíti a gyorsulás maximalizálását, így az Eletre 0-100 km/h-ra szinte hihetetlen, 2,95 másodperc alatt gyorsul.
Nem tagadható, hogy a Lotus Eletre igazi prémiumautó, ehhez mérten prémium árcédulával. Ugyanakkor az elektromos hajtásból fakadó megtakarítások továbbra is érvényesek, és a stabil értéktartás segít abban, hogy az autó eladásakor ne érjen komoly csalódás a tulajdonost. Ezáltal a Lotus nemcsak teljesítményével, hanem hosszú távú fenntarthatóságával is vonzó alternatíva lehet a felső kategóriás SUV-piacon.
A valós körülmények között azonban nem tudtuk megközelíteni a gyári adatokat. A 260 mérföld körüli hatótáv tűnt inkább reálisnak, ami 2,4 mérföld/kWh energiafogyasztásnak felel meg. Ez még meleg időben volt mérve – télen ez az érték valószínűleg tovább csökkenne. Bár a legtöbb ember ritkán tesz meg egyszerre 200 mérföldnél többet, mégis jó lenne több mozgásteret látni a hatótáv tekintetében, különösen egy ilyen árkategóriájú autónál.
