Tragédia történt Hódi Pamelával!

Boldogságukat hamarosan sötét árnyék homályosította el: Pamela elsőszülött kislányának, Natasa Zselykének édesapja, Berki Krisztián, alig egy évvel később váratlanul és végzetesen távozott az élők sorából. Mintha a világ zaját akarta volna kizárni, hogy legalább a maradék törékeny boldogságot megóvhassa. Úgy tűnt, a viharfelhők végül eloszlottak, és semmi sem törheti meg többé a család küzdelmesen kivívott békéjét. Minden jel arra mutatott, hogy a sors legkegyetlenebb próbáit már maguk mögött hagyták.
SAJNOS NEM ÍGY TÖRTÉNT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az EV6 most már kevésbé fürge, mint a főbb riválisok, de önmagában nem lassú. Az autó háromtizeddel lassabb volt 100 km/h-ra, amikor 10% alatti töltöttséggel mértük, mint amikor több mint 90%-os töltöttséggel mértük: ez nagyobb különbség, mint néhány általunk tesztelt elektromos autó esetében, de még mindig hatékony energiagazdálkodásra utal.

A kétmotoros autó eközben még mindig lépést tartana egy leszúrt patkánnyal a rajtvonalról, de nem rendelkezik sok nagy teljesítményű elektromos autó fárasztó, rángatózó teljesítményével, és megáll az ismerős, rángatózó, undorító gyorsulás előtt. Keményen bevág, majd terhelés alatt felágaskodik, majd körültekintően adagolja bőséges tartalékait, simán és könnyen irányíthatóan száguldva a horizonton, ahelyett, hogy az úton lökne, és hányingert okozna.

A Kia a fékenergia-visszanyerés egyszerű és széles tartományú, fülekkel történő beállítását kínálja, az „egypedálos” érzettől egészen a teljes szabadonfutóig. A fékpedálérzet jól hangolt és problémamentes, a fékezési teljesítmény pedig elég erős ahhoz, hogy mérhető romlás nélkül, csak rövid ideig érezhető forró betétek szaga mellett is túlélje a féktesztünket. Az EV6 bevezetése óta egy olyan közönségnek szól, amelyet inkább a dinamikus agilitás, a lendület és a magával ragadó atletikusság érdekelt, mint a kényelme és a kifinomultsága. A Kia által végrehajtott változtatások azt sugallják, hogy a cég szeretné, ha az öregedéssel egy kicsit lágyabb lenne, és inkább a középkategóriás vásárlók felé fordulna. De ezek alapján egy olyan autó elkészítése, amely ezt a célt tükrözi, a megfelelő felszereltségi szint kiválasztásától függhet.
A GT Line S tesztautónk 20 hüvelykes kerekein olyan rugózási élményt nyújtott, amit a legtöbb elektromos autóvásárló valószínűleg kissé zajosnak és keménynek nevezne, de kompromisszumként egyértelműen vonzó kezelhetőséget kínált. Ezek a 20 hüvelykes felnik időnként kopogtak és dübörögtek, amikor az autó élesebb bukkanókon hajtott át, és érzékelhető, bár nem példátlan mértékű autópálya-zúgást okoztak (68 dBA 112 km/h-nál, szemben a Volvo EX30 66 dBA-jával és a Tesla Model Y 70 dBA-jával).

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük