A családnak heteket kellett várnia a b0nc0lásra, csak ezután tudták megszervezni a búcsúztatást. Ez az időszak is borzasztóan megviselte őket, hiszen nemcsak a kórházi napok bizonytalansága, hanem a hosszan elhúzódó hivatalos ügyek is terhet róttak rájuk.
A szertartás meghitt, szűk körben zajlott, és ekkor tört össze teljesen a sportoló.
EZ TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Toyota sok szempontból az autóipar legnagyobb paradoxonja. Ipari sikerét széles körben ismerik, és elkerülhetetlenül a világ legnagyobb autógyártójává nőtte ki magát. Mégsem készít sok olyan autót, amely izgalmat vagy szenvedélyt váltana ki. Vajon az új Toyota Auris változtat ezen?
Történelmileg a Toyota sikerét a legjobb autók készítésében való jártasságra alapozza, például a „just-in-time” gyártási módszerek bevezetésére, amelyek hatásai messze túlmutatnak az autóiparon. De ezeknek az ipari vívmányoknak ellenére a Toyota nem feltétlenül a legizgalmasabb autók készítőjeként ismert.
A Toyota sikerét inkább az autók hatékony gyártására alapozza, nem pedig az izgalmas autók készítésére.
Mikor volt legutóbb, hogy egy Toyota minden szempontból a legjobb volt bármelyik kategóriában? Sokan valószínűleg nehezen válaszolnának erre a kérdésre, hacsak nem egy Toyota Land Cruiser Amazont vezetnek a világ legnehezebb terepein.
Itt jön az új Toyota Auris. A Toyota hangsúlyozza, hogy az Auris nem egyszerűen a Corolla új verziója, bár méretében és kinézetében meglehetősen hasonló. A Corolla név elhagyása bátor lépés volt, tekintve, hogy a Corolla évtizedek óta a világ legjobban fogyó autója.
Az Auris a Toyota új próbálkozása, hogy megmutassa a világnak, hogy képes olyan autókat készíteni, amelyek ugyanúgy képesek érzelmi kötődést kialakítani, mint amennyire pénztárcabarátak. Az itt tesztelt változat egy 1.6 VVT-i 5 ajtós, melynek teljesítménye 122 lóerőről 130 lóerőre nőtt 2006-os bemutatója óta. Ezen kívül elérhető egy 1.3 literes, 99 lóerős és egy 1.4 literes turbódízel, amely 89 lóerőt teljesít. 2010-ben a 1.8 literes hibrid is csatlakozott a kínálathoz, amely a Prius hajtásláncát használja, míg a 2.2 literes turbódízel már nem szerepel a palettán.
A Corolla név elhagyása bátor lépés volt, hiszen a Corolla a világ legjobban fogyó autója volt évtizedeken keresztül. Ez egy új, modernebb irányba tett lépés volt a márkától, de a Toyota még mindig inkább evolúciós lépésként kezeli a családi kompaktok fejlesztését.
Az Auris egy kis evolúciós lépést jelent a családi kompaktok fejlődésében. Méretét tekintve az Auris kicsit magasabb, mint a legtöbb versenytársa, ami több belső teret kínál. Az első felfüggesztés struts, a hátsó pedig egy torsióhíd, 16 hüvelykes könnyűfém kerekekkel és tárcsafékekkel van ellátva, amelyek az ABS és EBD szoftverek segítségével működnek. Az Auris azonban, bár praktikus és hagyományos, nem kiemelkedő dizájnnal bír.