Tragédia történt! Összeomlott a temetésen Dudás Miki!

– Annyi virágot és koszorút küldtek, hogy amikor megláttam őket, akkor omlottam össze végérvényesen. Akkor értettem meg igazán, hogy ő már nincs többé… Nem fog többé megölelni, nem hallom többet azt a szót: kisfiam. Azt hittem, a temetés lezárást hoz, hogy egy kicsit majd könnyebb lesz. De nem így lett. Még most is gyakran álmodom azzal a nappal… hallom, ahogy a feje a betonhoz csapódik – mondta a Borsnak mély sóhajjal a sportoló.
Miki arról is beszélt, hogy édesanyját is mélyen megviselte párja elvesztése.
– Újra dolgozni kezdett, kinyitottunk a piacon, de amikor hazaér az üres lakásba, rátör a magány. Most már legalább nem zárkózik el előlünk, sok időt tölt velünk, főleg az unokákkal. Ez segít neki.

VIA blikk

Ez is érdekelhet:

A Toyota Auris projektjénél a belső tér és a stílus voltak a tervezési prioritások, és a legtöbben vonzónak találják az emelt sebességváltó konzolt és az okos műszereket. Azonban nem adja meg azt az érzést, amit a Volkswagen Golf kínál nagyobb autó minőségével, és a műanyagok sem olyan puhák és ruganyosak.
Nem meglepő, hogy az összeszerelési minőség kiváló, de azok, akik a szokásos Toyota-szerű órákat várták, egy nagyon vonzó műszerfalat találnak. Egyenlő arányban vonzóak és tiszták.
A tárolóhelyek tekintetében azonban az Auris jócskán elmarad a kategória átlagától.
A funkció nem követi olyan sikeresen az alakot a kabin többi részében. Minél több időt töltesz a Toyota Auris-szal, annál zavaróbbá válik a kvázi-MPV formája és a belső díszítőelemek.

Vegyük például a látványos konzolt, amely a kéziféket és a sebességváltót tartalmazza. Tagadhatatlanul érdekes fókuszpontot alkot, de ha mindent figyelembe veszünk, az alatta lévő tér használhatatlan, és a középső karfában lévő kis tárolórekeszek egyszerűen furcsák.
Egyikben egy hatalmas, eltávolítható hamutálca található; a többiek olyan kicsik, hogy gyakorlatilag használhatatlanok. Ami a mindennapi élet kiegészítőinek elhelyezését illeti, az Auris jelentősen lemarad a kategória átlagától, és ami még fontosabb, messze elmarad a MPV-hez hasonló stílusának elvárásaitól.
Azonban tágas kabinról van szó; bőven van fej- és válltér négy felnőtt számára, és a hátsó ülés közepén elhelyezkedő személynek sem kell aprónak lennie. A csomagtér 354 literes térfogata van megadva, és a Toyota kifejezetten említi az alacsony rakodó magasságot, de mi inkább magasnak találtuk. A sebességváltó alagút hiánya azt jelenti, hogy hátul három felnőtt kényelmesen elfér.
A legnagyobb negatívum azonban a vezetőülés, amely az egyik leglaposabb és legkevésbé támogató ülések közé tartozik, amelyet az elmúlt években tapasztaltunk. Ha túl gyorsan hajtasz, muszáj megfognod a kormányt, hogy ne ess ki belőle.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük