Tragikus autóbaleset érte Ganxsta Zolee-ékat!

A hirtelen jött vihar idején egy hatalmas fa rádőlt Steve, a zenekar egyik tagjának parkoló autójára az Amadé parkban. A zenekar a közösségi oldalán számolt be a történtekről, és képeket is megosztott a súlyosan megrongálódott járműről. „Tegnap este, a Kartel jubileumi turné utolsó előtti állomásán, Bősön a nagy esőzések miatt egy hatalmas fa rádőlt Steve autójára, teljesen összetörve azt.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az autóhoz különféle vezetési módokat is kínálnak, például van egy úgynevezett „Eco” mód, amely kifejezetten a takarékosságot, az energiahatékonyságot helyezi előtérbe, valamint egy „Sport” mód, amely ilyenkor kissé élénkebbé, dinamikusabbá teszi az autó teljesítményét, érezhetően erősebben reagál a gázadásra. Továbbá, a kormánykeréken található egy úgynevezett „Boost” gomb is – ha ezt megnyomja a vezető, akkor az autó egy rövid időre a teljes, 483 lóerős teljesítményt szabadítja fel, ami sokkal nagyobb gyorsulást eredményez, mint amire a legtöbb hétköznapi helyzetben valójában szükség lenne. Ez a funkció tehát arra való, hogy egy-egy alkalommal, amikor hirtelen sok erő kell – például előzéskor vagy autópálya-felhajtáskor – az autó minden tartalékát mozgósítani tudja.

A GV70 menetdinamikájával kapcsolatban azonban van egy komolyabb negatívum is, ami sajnos lerontja az összképet: azoknál a modelleknél, amelyek a nagyobb, 20 colos kerekekkel vannak felszerelve, az úttartás, pontosabban a rugózás, vagyis az úthibák elnyelése, meglehetősen keménynek, sőt sokszor kellemetlennek hat. Ez különösen akkor érződik igazán, ha az útfelület egyenetlen, például hepehupás, repedezett, vagy éppen kátyús. Az autó ilyenkor nem tudja megfelelően kisimítani ezeket az egyenetlenségeket, inkább átadja azokat az utasoknak. Viszont ennek az a pozitív oldala, hogy ez a feszes, kemény futómű javítja az autó kanyarodási képességeit, stabilitását – tehát jobb az úttartása, kevesebbet dől meg a kanyarokban, és összességében precízebben viselkedik, ami egy ekkora méretű elektromos SUV esetén nem könnyű dolog, hiszen ezek a járművek nehezek, magasak, és hajlamosak lehetnek a billegésre.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük