Ugrik az idősek jogsija.

A javaslat célja a közúti balesetek számának csökkentése azáltal, hogy biztosítják az idősebb sofőrök megfelelő vezetési képességeit. A tervezett intézkedések részletei még kidolgozás alatt állnak, és a szabálymódosítás elfogadása esetén a 70 év feletti vezetők sokka szigorúbb ellenőrzésekre számíthatnak a jövőben. A legkisebb alkalmatlanság esetén, azonnal ugorhat a jogsi. Az idősek jogosítványának meghosszabbításához kötelező lenne megismételni bizonyos orvosi vizsgálatokat, ezzel megváltozna azon hazai gyakorlat, miszerint elegendő a kétévente megszerzett egészségügyi alkalmassági vizsga a megújításhoz. A tervezetben az is szerepelt, hogy a vizsgálatokat évente kellene elvégezni, illetve szorgalmazták, hogy az elméleti és gyakorlati vizsgákat is meg kellene ismételniük.
EZ VISZONT MÁR BIZTOS:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Valójában az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio (olaszul: „négylevelű lóhere”) volt az a modell, amely 2015-ben elsőként mutatkozott be a Giulia négyajtós limuzincsaládból – még a többi változat előtt. Már akkor is rendkívül lelkes fogadtatásban részesült, és az évek során kapott kisebb frissítések segítettek megőrizni vonzerejét a vezetés szerelmesei körében.
Az árak azóta folyamatosan emelkedtek, különösen a limitált szériás GTA és GTAm kiadások megjelenésével, így mára a modell lassan eléri a £80,000-os határt. Sok vásárló számára azonban ez minden fillért megér: a 2,9 literes, ikerturbós V6-os motor 513 lóerős teljesítménye lehengerlő, a futómű pedig mesterien egyensúlyozik a sportos vezethetőség és a komfort között – nem beszélve az autó stílusos, figyelemfelkeltő megjelenéséről.

Motor, teljesítmény és vezetési élmény
A Quadrifoglio V6-os motorja igazi erőmű, de tehetsége messze túlmutat a puszta teljesítményen.
A frissített Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio két főbb változást hoz, amelyek még kifinomultabbá teszik a már eddig is lenyűgöző csomagot. Az első módosítás csak kisebb jellegű: a 2,9 literes V6-os motor egy új motorvezérlő rendszer révén 10 lóerővel erősebb lett, így immár 513 lóerőt ad le.
Ez a teljesítménynövekedés a gyakorlatban nehezen érezhető, tekintve, hogy már korábban is hatalmas erőtartalékkal rendelkezett. A gyorsulásban sincs változás: a 0–100 km/h-s sprint idő továbbra is 3,9 másodperc maradt. A 513 lóerős csúcsteljesítményt 600 Nm nyomaték egészíti ki, amely már 2 500 fordulat/percnél rendelkezésre áll.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük