ÚJ ÁTVERÉS! Így trükköznek a boltok az idősekkel!

– Trükközés a kimért árukkal:
„A felvágottaknál gyakran előfordul, hogy a kimérés után – miután már rányomtatták a címkét – visszavesznek egy-két szeletet. Kívülről úgy néz ki, mintha csak igazítanának a csomagon. A vásárló pedig mit sem sejtve fizet a teljes súlyért – miközben kevesebb árut visz haza.”
ÉS EZ MÉG SEMMI!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az EV6 már a bemutatása óta azok számára készült, akik inkább a dinamikus mozgékonyságra és gyorsaságra, valamint az élvezetes vezetési élményre helyezik a hangsúlyt, nem pedig a kényelemre és finomhangolásra. A Kia mostani változtatásai arra utalnak, hogy a vállalat szeretné, ha az EV6 enyhén finomodna az évek előrehaladtával, és egy szélesebb középkategóriás vásárlóközönséget célozna meg. Azonban úgy tűnik, hogy a cél elérése attól függ, hogy melyik felszereltségi szintet választjuk.
A GT Line S tesztautónk 20 colos kerekekkel kifejezetten olyan rugózási élményt kínált, amit valószínűleg az elektromos autó vásárlók többsége enyhén zajosnak és keménynek találna, de cserébe tisztán érezhető volt a kezelhetőség élvezete. A 20 colos felnik olykor dörömböltek és koppantak, amikor az autó élesebb bukkanókon haladt át, és az autópályán is egy érzékelhető, de nem szokatlan mértékű úthangot generált (68dBA 70 mph sebességnél, szemben a Volvo EX30 66dBA-jával és a Tesla Model Y 70dBA-jával).
Autópályán lazán tartottam a kezem a kormányon, de a Kia sávtartó rendszere egyértelműen inkább erősebb fogást preferált, mivel az EV6 folyamatosan arra figyelmeztetett, hogy tartsam meg a kormányt.

Az autó a nehéz súlya ellenére jól kezeli a karosszéria mozgását, és a hátsókerék-meghajtású érdesség egy adag dinamizmusával egy olyan vezetési élményt nyújt, amely túlszárnyalja a súlyát. E tekintetben jelenleg egy szinten van a Polestar 2-vel, de még mindig élvezetes autó marad, amivel szívesen kanyaroghatunk szoros kanyarokban vagy jól átlátható körforgalmakban, miközben élvezzük a kezelhetőségi egyensúlyt, amikor gyorsítunk.
Az elektronikus stabilitásellenőrző rendszer teljes mértékben kikapcsolható, de határon túli kezelhetőségekor az EV6 nem álcázza olyan ügyesen a súlyát, és hirtelen elveszti a tapadást, majd kicsit darabosan viselkedik, de továbbra is kontrollálható és enyhe marad.
A Kia futómű mérnökei által választott kompromisszum a sportos oldalra van hangolva. Nem túl kemény, mivel a jó felfüggesztés és az eléggé oldaltámasztott gumik gondoskodnak arról, hogy ne legyen kényelmetlen, de mindig érezni a kemény, mozgalmas viselkedést, akár városban, vidéki utakon, akár az autópályán.
Ez a kompromisszum egyesek számára kifizetődő lehet, míg mások számára kevésbé. Az utastérhez hasonlóan ez egy hangsúlyos különbség a Hyundai Ioniq 5-höz képest, amely sokkal kényelmesebb és luxusérzetet keltőbb, de vezetési élmény szempontjából lassabb és kevésbé dinamikus.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük