Új átverés terjedt el! AZ IDŐSEKRE PÁLYÁZNAK!

A csalók csalogatóan alacsony árakon kínálnak tetőfedési és bádogos munkákat, végül azonban rendkívül magas összegeket kérnek el a munkákért. A leginkább veszélyeztetett csoport az idősek. A Teol.hu szerint házalók járják a falvakat, és több településen is próbálkoztak már.
A csalók elsősorban az időseket célozzák meg, kedvező árú ács- és bádogosmunkákat ajánlanak, majd az alacsony minőségű szolgáltatásért cserébe túlzott díjat kérnek. Olyan esetek is előfordultak, amikor egyetlen csatorna cseréjéért több százezer forintot kértek egy idős házaspártól, akik készpénzben, szerződés nélkül kifizették a teljes összeget.
ERRE FIGYELJEN ÉS EZT KELL TENNIE, HA ILYET ÉSZLEL:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A belépő szintű Active felszereltségű 47 kWh-s e-208 ára 31 600 font, ami körülbelül 10 000 fonttal drágább, mint a benzinmotoros változat. Természetesen az esetlegesen alacsonyabb üzemeltetési költségek segíthetnek ellensúlyozni a magasabb vásárlási árat, és üzleti felhasználók számára jelenleg csak 2%-os juttatás-utáni adót kell fizetni. Ha azonban a nagyobb akkumulátort szeretnéd, akkor a csúcsmodellt, a GT-t kell választanod. Ennek ára 35 450 font a kisebb akkumulátorral, vagy 36 250 font a nagyobbakkal. Ha az összes opciót bejelölöd, akkor akár egy 39 460 fontba kerülő szuperminit is kaphatsz.
Másrészt, a listaárak már nem olyan fontosak, mint régen. A Peugeot általában nagyon kedvező PCP (személyi kölcsön) feltételeket kínál, ennek köszönhetően az e-208 csak egy kicsit drágább, mint egy hasonló feltételekkel kínált MG 4. Azonban az MG még mindig sokkal nagyobb és hosszabb hatótávolságú autó.

Mi körülbelül 3,5 mpkWh-t tudtunk kihozni az 51 kWh-s tesztautóból – 3,6 mpkWh-t nagyon kíméletes vezetés mellett. Ez a valós hatótávolságot mindössze 178 mérföldre adja, és a 47 kWh-s változat ennél is egy kicsit rosszabb lenne. Furcsa, hogy az e-208 kevésbé hatékony, mint a nagyobb, de mechanikailag nagyon hasonló e-308. Ez azt mutatja, hogy az elektromos korszakban a légellenállás fontosabb, mint a súly.
A Peugeot egy csúcstöltési sebességet ad meg, ami 100 kW, ami elég tisztességes ennek a típusnak, és bizonyára jobb, mint a BYD Dolphin. Mi nem végeztünk gyors töltési tesztet az e-208-cal, hogy megerősítsük ezt az adatot, de több más Stellantis elektromos autót teszteltünk ugyanazzal az architektúrával. Az eredményeket a leggyorsabban tölthető elektromos autók oldalunkon találhatjátok meg a Jeep Avenger és a Fiat 600e esetében.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük