Újabb Farm Vip szerelem! Mutatjuk!

A lány először azt sem tudta, mi történik vele – azt hitte, Fekete Pákó tréfálkozik vele! Gréta ezt nyilatkozta: “Egyszer csak az történt, hogy olyan nehéz lett valami, és azt hittem, hogy a Pákó fe/szik rám, de hát mondom: ilyen hamar? – a rajongók egyből összetették a képet! Mutatjuk a további részleteket!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A hibrid, amelyet ezen a héten tesztelünk, olyan hajtáslánc-koncepciót alkalmaz, amely nem teljesen különbözik a Toyota rendszerétől. A motor egy természetes szívású, 1,5 literes négyhengeres, ugyanakkora kapacitással, mint a régi MG 3-é. Azonban eltérő a furata és a löketje, és az MG egy nehezen elhihető, 16,3:1-es kompressziós arányt ad meg. Azt is hozzáképzelik, hogy a motort jelentősen átadaptálták a hibrid alkalmazásra.

A Toyota hibridjeihez hasonlóan itt is van egy fő elektromos hajtómotor és egy kisebb motor-generátor. Az egész egy bolygókerék-háttételen keresztül hajt, de míg a Toyota a kisebb motort használja ahhoz, hogy ezt az elrendezést CVT-ként működtesse, az MG váltója csak három fix arányt kínál, miközben az elektromos hajtómotor egyetlen sebességváltós csökkentő áttételt alkalmaz. A hajtóakkumulátor egy viszonylag nagy, 1,83 kWh-s lítium-ion egység (a Yarisé mindössze 0,76 kWh) a hátsó ülés alatt.

Bár a stílusra is figyeltek egy kockás betéttel az utasoldali műszerfalon, néhány gyémánt mintájú varrással az üléseken és egy hatszögletű kormánykerékkel, az MG 3 belső tere összességében elég egyszerű. Ez természetesen rendben van, mivel még mindig egy kevés extrával rendelkező autóról van szó, de érdemes megemlíteni, hogy más megfizethető kisautók, mint a Renault Clio, a Vauxhall Corsa és a Dacia Sandero felsőbb verziói, kevésbé felejthetőek, köszönhetően néhány kontrasztos szövetnek és fémszerű díszítőelemeknek, kapcsolóknak.

Ez utóbbi az MG 3-ban amúgy sem bőségesen jelen van, ami nem segít a dizájnon, és egyben a felhasználói élményt is idegesítőbbé teszi, mint kellene. A hőmérséklet- és ventilátorsebesség-szabályozók a főképernyőn jelennek meg, de eltűnnek, amikor bármilyen más funkciót használnak, míg az (egyfokozatú) fűtött ülések és a fűtött kormánykerék csak a klímavezérlő menün keresztül érhetők el.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük