Újabb Farm Vip szerelem! Mutatjuk!

Neked mi a véleményed Gréta kijelentése után? Gréta tényleg ennyire várja hogy Pákó kimutassa az érzéseit? Mindenesetre a játékosok az évad befejezéséig biztosan nem fognak nyilatkozni!

Forrás: MSN / FB

Ez is érdekelhet:

Nem szokatlan, hogy az autók egy kicsit jobban teljesítenek, mint a hivatalosan megadott gyorsulási időik a tesztjeink során, de ritkán fordul elő, hogy ekkora különbséggel túlszárnyalják őket. Az MG 8,0 másodpercet idéz a 3-as 0-100 km/h (0-62 mph) gyorsulására. Ez már jelentősen gyorsabb, mint a Renault Clio hibrid változata (9,3 másodperc), a Toyota Yaris (alapváltozatban 9,7 másodperc), a Honda Jazz (9,6 másodperc) vagy a Vauxhall Corsa (alapváltozatban 10,7 másodperc). Tökéletes tesztkörülmények között az MG 3 mindössze 7,1 másodpercet ért el, és ezután sem fogyott el a lendülete, hanem tovább gyorsított, túlszárnyalva a hivatalos végsebességét, 110 mph-ra.

Azonban mivel sokkal több elektromos energiával rendelkezik, mint a riválisok, de csak egy háromfokozatú váltóval (ráadásul egy lassan váltóval), az erőátvitel módja meglehetősen szokatlan. Az autó az elektromos motorjával viszonylag enyhén indul, de hamarosan megkapja a második szélét, amikor a benzines motor belép a teljesítmény-sávjába az első, nagyon hosszú sebességfokozatban. 65 mph körül a gyorsulás jelentősen lelassul, ahogy a váltó végrehajtja az első, nagyon lassú sebességváltást, és az elektromos motor egyedül kénytelen továbbhajtani az autót. Ennek eredményeként a 60-70 mph közötti gyorsulás több mint egy másodperccel tovább tart, mint az 50-60 mph közötti.

A gyorsulás ismét felgyorsul 72 mph-tól körülbelül 85 mph-ig, ekkorra valószínűleg az elektromos motor már túl van a hasznos fordulatszám-tartományán, és a motornak kevesebb segítséget kell kapnia. Az MG 3 ezután is folytatja a gyorsulást, de már enyhébb tempóban. Hasonlóan a néhány héttel ezelőtt tesztelt Lexus LBX-hez, a későbbi gyorsulási próbák lassabbak lettek, különösen a sebességváltás fázisában, mivel az akkumulátor nem kapott sok lehetőséget a töltődésre.

A Renault E-Tech hibrid rendszeréhez hasonlóan, bár a tesztpályán kissé zaklatottnak és zűrösnek tűnik, az MG 3 használatakor a természetes környezetében szinte semmit sem érzékelni a műszaki különlegességekből. Mivel az akkumulátor sokkal nagyobb, mint a riválisoké, és az elektromos motor is erősebb, az autó általában laza, jó mennyiségű tartalék teljesítménnyel. Miután a motor felmelegedett, általában csendes és kifinomult.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük