Hétfőn délután és este hallatták is, a d/mon/trá/ión pedig már volt komolyabb re/dőri a/ció, míg a tüntetések hangulata egyre feszültebb. A Momentum hétfőn megpróbálta bl/k/d alá venni az Országház bejáratait, majd tün/etést tartottak az Alaptörvény 15. módosítása ellen. A Kossuth térről a Sándor palota felé indultak, ám a Lánchídon rendőrök állták az útjukat.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Nem meglepő módon az új Chrysler motorjai is a Fiattól származnak. Az alapmodell a gyártó régebbi, 118 lóerős, 1,4 literes T-Jet benzinmotorját kapja, amelyet a benzinváltozatok között egy turbófeltöltős 1,4 literes MultiAir motor egészít ki. A dízelmotorok választéka a 118 lóerős, 1,6 literes MultiJet motorral kezdődik, és a 162 lóerős, 1,9 literes dízelmotorral zárul, amely kizárólag a csúcsfelszereltségű Delta Limited kivitelben érhető el.
Az összes modell kézi váltóval rendelkezik, kivéve az 1,6 literes MultiJet dízelmotoros változatot, amelyhez kézi vagy „robotizált kézi” váltó is választható. Bár a teljesítmény 138 lóerőnél van korlátozva, a turbófeltöltős 1,4 literes benzinmotor révén 170 lb-ft nyomaték áll rendelkezésre már 2000 rpm alatt, ami könnyedebb vezetést biztosít. Az autó gyorsabban gyorsul a közepes sebességfokozatokban alacsonyabb sebességről, mint egy szívómotorral rendelkező autó. Az 1445 kg-os viszonylag alacsony önsúly, amit teszteltek, szintén segít ebben. Bár a dízelmotorokhoz képest nincs hasonló vontatóképessége, sokkal jobban teljesít, mint amit egy ilyen kicsi benzinmotor egy viszonylag nagy autóban elvárható lenne.
A Delta futóműve elöl MacPherson rugóstagokból, hátul pedig egy torziós rúd rendszerből áll. Az autó kezelhetősége és futóműve több mint elég kompetens ahhoz, hogy megfeleljen a kategória átlagnak. Csendes futóművel rendelkezik, az úthibákon nem rázza meg túlzottan, és kormányzása minden tekintetben olyan pontos, mint a legtöbb középkategóriás ferdehátúé.
A finomság volt az a terület, ahol arra számítottunk, hogy a Delta igazán kiemelkedni fog. Meglehetősen csendesnek bizonyult, 71 dB-es szélzúgást, úthangokat és motorzajt produkálva 70 mph sebességnél, de az autó gördülési viselkedése nem túl kifinomult.