Nekem mi a véleményed? Pár napon belül már az Országhában lesznek? Mielőtt a sorfal újra összezárult, több tucat ember átjutott a túloldalra.
Forrás: MSN / FB / IG / EZT
Ez is érdekelhet:
Fő dinamikai kritikánk, hogy a Delta azon a területen bukik el, ahol egy prémium autó számára sikernek kellene lennie. Bár a hagyományos luxuskoncepciók változnak, véleményünk szerint egy autó, amely azt állítja, hogy prémium élményt nyújt, még mindig meg kell hogy adja a sima, kényelmes elsőfokú futást. A Delta viszont kicsit túl merev ahhoz, hogy megfelelően elszigetelje utasait a rossz útfelületektől. Bár nem szenved túlzott dőléstől vagy billenéstől, és sportos vezetés közben meglehetősen jól van csillapítva, a Delta mindig úgy érzi, hogy közvetlen kapcsolatban áll az útfelülettel, nem pedig el van szigetelve tőle.
Szóval, ha az alapján vonzódsz ehhez az autóhoz, ahogyan azt a Chrysler reklámjaiban leírják, és olyan elsőfokú futást vársz, ami elegendően kényelmes ahhoz, hogy új mércét állítson fel a 20 ezer font körüli családi autók között, akkor csalódni fogsz, amikor kipróbálod.
A Delta hátsó torziós rúd felfüggesztése tűnik a dinamikai csalódás fő okának. Ez egy elég nagy autó ahhoz, hogy ilyen típusú futómű technológia kerüljön bele, és hogy megfelelő kanyarodási stabilitást és csendes másodlagos futást biztosítson, a Chrysler/Lancia meglehetősen magas rugó- és csillapítószabályozásokat, valamint különösen kemény felfüggesztési bushings-ot választott – így az autó küzd azzal, hogy nyugodt, lágy és luxus-szerű módon illeszkedjen az úthibákhoz.
A másik oldal, hogy a vártaktól sokkal jobb tapadást, résztvevő érzést és kezelhetőséget kínál. Ez a merev hátsó futómű igazán reagálóképessé teszi, mondhatnánk, hogy „hegyes” érzést ad, különösen csúszós körülmények között. Bár az autó elektro-mechanikai szervokormányzása túlzottan hajlamos arra, hogy visszavezesse az egyenesbe, az elég jó súlyozást biztosít a kormányzásnak, még ha a természetes visszajelzéstől még mindig hiányzik is.