Szerencsére személyi sérülés nem történt! A MÁV jelenleg még nem adott ki információt az esetről! Sokan arra is gondolnak hogy tudomást sem akarnak venni az ügyről! Pedig egy TTOKK-er mindent felvett!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A motor maga jó mennyiségű vontatási teljesítményt biztosít (310 lb ft), és a mild-hybrid technológia kézzelfogható különbséget tett abban, hogy milyen erőteljesen érzi magát az úton.
Ráadásul rendkívül csendes és finom egység, a Jaguar aktív zajcsökkentő rendszert szerelt rá. Például, amikor a start/stop rendszer működik, alig észleled, hogy a motor leáll vagy újraindul.
Érdemes megjegyezni, hogy a dízelmotor 2000 kg-os vontatási kapacitással rendelkezik, ami megegyezik az A6 Avant TDI megfelelő változatával, de 100 kg-mal kevesebb, mint az E220d Estate.
Ha gyorsabb reakcióra és jobb egyenesvonali teljesítményre vágysz, akkor érdemes a 2,0 literes benzinmotorok felé fordulni. Még az alap P250 is, amely 247 lóerőt és 269 lb ft nyomatékot kínál, 6,5 másodperc alatt gyorsít 0-62 mph-ra, és a végsebessége 155 mph. A legnagyobb teljesítményű változat, a P300, 296 lóerős teljesítménye segít 0,4 másodperccel csökkenteni a 0-62 mph időt, de a végsebesség változatlan marad.
Ha azonban a benzinmotorok egyikét választod, tudd, hogy az üzemanyag-fogyasztás jelentősen csökken. Mindkét motor 32,9 mpg és 35,2 mpg fogyasztást produkál, így hatékonyságuk nem versenyképes például a 520i Touring vagy E200 Estate modellekkel.
Éveken át az XF szedánt az osztálya legjobb versenyzői közé soroltuk a kezelhetősége alapján, és az XF Sportbrake sem kivétel.
A tapintható, jól súlyozott kormányzás öröm használni, és ez az 1870 kg-os kombi sokkal kisebbnek és könnyebbnek tűnik, mint amilyen valójában. A kocsi kiegyensúlyozott és összeszedett, legyen szó szoros kanyarokról vagy gyors, ívelt szakaszokról, a kormányzás pedig közvetlen, pontos és éles anélkül, hogy túlérzékeny lenne.