Nem csoda! Hiszen az alacsony szolgáltatási színvonalhoz tartoznak a késések is. Ismét egy klasszikus Lázár-mondat: „A magyar vonatok naponta 150-200 órát késnek.”
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
Nagyobb sebességnél az XF Sportbrake stabilnak és összeszedettnek érződik, nem tapasztalható benne rugalmasság vagy elpuhulás, így bátran irányíthatod, legyen szó akár B-útról, akár autópályáról.
A tapadás erős, de nem teljesen törhetetlen. Ha túlzottan gázt adsz élesebb kanyarokban, az orra alulkormányzottá válik; ha fékezve érsz a kanyarba, a hátsó része finoman, kontrolláltan, fokozatosan elforog. A legnagyobb hátránya ebben a környezetben az, hogy az ülések nem biztosítanak kellő oldaltámaszt.
A vezetési élményt négy üzemmód segítségével konfigurálhatod: Eco, Comfort, Sport, illetve Rain and Snow. Mindegyik finoman módosítja a gázpedál reakcióját, a felfüggesztés keménységét és a kormányzás súlyozását.
Bárhogy is legyen, a menetkomfort ritkán szenved csorbát. A városban, rázós, kátyús utakon jól egyensúlyozza a keménységet és a rugalmasságot anélkül, hogy túl zötyögős lenne, míg az autópályán egy kényelmes tempóra vált, ami hosszú távú utazásra is alkalmassá teszi.
Amikor viszont magasabb sebességre kapcsolsz, a szél-, úthibák- és gumiköpeny-zajok intenzívebben hatolnak be a kabinba, mint amennyire szükséges lenne, és a kis hátsó ablak és a nagy C-oszlop miatt elég nehézkessé válhat a manőverezés szűk helyeken.
Érdemes megemlíteni, hogy az XF Sportbrake rendelkezik modern vezetősegéd rendszerekkel és elektronikus kényelmi funkciókkal, mint például a sávkövető asszisztens, de ezeket egy gombbal a kormányon ki is kapcsolhatod, és alapvetően nem állnak közbe a vezetési élmény élvezetében. A radar alapú sebességtartó automatika hajlamos túlságosan lassítani, még akkor is, ha egy másik autótól jelentősebb távolságra vagy, de ez nem jelent komoly problémát.