Vajna Tímea megmutatta ritkán látott férjét!

A kisfiuk a Ben nevet kapta, s az édesanya elmondása szerint egy az egyben a férjére hasonlít. Bár a kismama a titokzatos kedveséről nem gyakran posztol, ezúttal kivételt tett, és a 24 óráig elérhető Instagram-sztorijában mutatta meg Zoltánt, amint éppen babázik, a kisfia pedig csillogó szemekkel bámulja. „Apuci idő” – fűzte Timi a pillanathoz.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Musso nagy, 75 literes üzemanyagtartállyal van felszerelve, ami segít enyhíteni a viszonylag alacsony üzemanyag-hatékonyságot, és akár közel 500 mérföldes (kb. 800 km-es) hatótávot is lehetővé tehet. Ahogy a legtöbb platós autónál, az aerodinamika kulcsfontosságú szerepet játszik az üzemanyag-fogyasztás csökkentésében, és a Musso nagy homlokfelülettel, magas karosszériával és inkább tapadásra, semmint alacsony gördülési ellenállásra tervezett gumiköpenyekkel rendelkezik, amelyek mind rontják a hatékonyságot.

Hasonlóképpen, az 255 g/km-es hivatalos CO2-kibocsátás általános mércével mérve magasnak számít. Ez az érték 308 g/km-re emelkedik, ha az automata váltó opciót választjuk. Szerencsére a platós járművek könnyű teherautóként adóznak, így ebben a kategóriában az éves útadó mindegyikre 335 font.

Azonban 2025. április 6-tól a dupla kabinos platós autók már nem minősülnek könnyű tehergépjárműnek a cégautóadó (Benefit-in-Kind, BiK) szempontjából. Így a korábbi fix, 3,950 font éves BiK helyett a fizetendő adó a CO2-kibocsátás alapján alakul, ami, mint említettük, a Musso esetében magas.

A pontos modelltől függően a Musso az 48-as vagy 50-es (a maximum 50-ből) biztosítási besorolásba tartozik. Ez jelentősen magasabb, mint a drágább Ford Ranger és Amarok, melyek közül egyik sem esik az 50-es csoportba, és ugyanígy a Toyota Hilux és az Isuzu D-Max sem.

A korábbi SsangYong/KGM modellek viszonylag gyengén teljesítettek az értékvesztés terén, de az újabb modellek már javulást mutatnak. Bár a márkának önmagában nincs erős hírneve a megőrzött érték szempontjából, az alacsony vételár, a magas felszereltség és az öt év/100,000 mérföldes szavatossági időszak valamennyire kompenzálják ezt.

A Musso csak egyféle, dupla kabinos karosszériával érhető el, ami a pick-up vásárlók körében gyakran a legnépszerűbb választás, hiszen lehetőséget ad arra, hogy hátul is utasokat szállítsunk. Öt ülés áll rendelkezésre, négy teljes méretű és egy kissé keskenyebb középső ülés a hátsó padon.

A vezetőülésből a magas üléshelyzetnek és az emelt karosszériának köszönhetően jellegzetesen panorámás kilátás nyílik az útra előre, miközben az elektromos ülésállítás és a kormányoszlop dőlésszög- és távolságállítása könnyen lehetővé teszi, hogy bármilyen testalkatú vezető kényelmes pozíciót találjon. A hátratekintés is viszonylag jó a hátsó ablak korlátozott mérete ellenére, ám egyes modelleken a rakodótér fölé szerelt bukócső keresztben futó rudakkal van ellátva, amelyek akadályozhatják a kilátást hátra.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük