Valami nem stimmel Vajna Tímea gyermekével

A bizonytalanság csak fokozódott, amikor Vajna Tímea másnapra egyszerűen eltűnt az Instagramról. Sem megerősítés, sem cáfolat nem érkezett, hogy valóban megszületett-e a kislánya. A profilja elnémult, ami ráadásul nagyon szokatlan tőle. A rajongók tanácstalanul figyelték a jeleket: a pocakja korábban már látványosan lejjebb került, a kilencedik hónapot is nyilvánosan bejelentette, minden arra utalt, hogy a szülés tényleg küszöbön állt. De hogy mi történt azóta? Egy szó sem esett róla – a követők csak találgatnak.
NAGY LEHET A BAJ?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Renault Koleos méltó csúcsmodellje a francia gyártó SUV/crossover kínálatának. Tágas, kényelmes, jól felszerelt, és öt utast prémium stílusban szállít, együtt a csomagjaikkal. A határozott vonalvezetésű külsőt az egyik legjobban kivitelezett Renault belső tér egészíti ki, amelyre még emlékszünk, és a részben bőr ülések, valamint a teljes panoráma napfénytető valóban luxus hangulatot teremtenek. Bár kellemes vezetni, a Koleos dinamikai képességei nem érik el néhány sportosabb vetélytárs szintjét, és a városi menetkényelem sem a legjobb ebben a kategóriában. A Renault a hátsó utastér bőséges helyére koncentrált, emiatt néhány kulcsfontosságú riválisban több csomagtér áll rendelkezésre.
A Koleos korábban egy középkategóriás SUV nevével volt ismert, amelyet 2010-ben kivontak a piacról; az új modell azonban semmiben sem hasonlít az elődjére. Ez egy nagy méretű SUV, amely a Renault kínálatának tetején áll, és azoknak szól, akik sok helyet és exkluzívabb érzetet keresnek. A jármű a Renault-Nissan CMF-CD platformjára épül, így alkatrészeket oszt meg a Nissan Qashqai-val és X-Traillal, valamint a Renault saját Kadjar SUV-jával.

A Koleos viszonylag robusztus jármű, magassága miatt nem a legfürgébb a kategóriájában. Ennek ellenére a mérnökök egy olyan autót hoztak létre, amely jól kormányozható, a kormányzás gyors és közvetlen reakciókat ad. Különösen lenyűgöz minket a karosszéria kontroll a kanyarokban, mivel nincs túl sok dőlése, ami ennél a típusnál gyakran előfordul és az utasok számára kellemetlen lehet. Gyors, sima utakon kényelmes, bár alacsony sebességnél a nagy, 19 colos kerekek miatt kissé bizonytalanul viselkedik, ugyanakkor nagyobb egyenetlenségeket jól elnyel. Amint tempóra gyorsulsz, a Renault elég simán fut, és összességében a Ford Kuga felett áll a menetkomfort tekintetében, bár a Skoda Kodiaq talán még jobb nála.
A kormányzás bizonytalan, és a magas vezetési pozíció miatt nem túl élvezetes vezetni. A Koleos nehéz az összehasonlításban néhány riválissal szemben, 1829 kilogrammot nyom, és ez a plusz súly tompítja a kezelhetőséget. Emellett a kormányzás súlyossága is ingadozik, ami szintén ront a vezetési élményen.
A 2.0 literes dízelt folyamatosan változó áttételű (CVT) váltóval párosítják, ám a gyártó úgy alakította ki, hogy hét „fokozatként” viselkedjen, amelyek hagyományos váltóként működnek. Ezek még automata módban is működnek, így a fordulatszám természetesen emelkedik és csökken gyorsításkor. Csak akkor veszed észre a váltó sajátosságait, ha erőteljesebben nyomod a gázpedált, ekkor a fordulatszám magasan marad és tovább pörög, mint a hagyományos automata váltóknál.
A váltót „kézi” módba is állíthatod, de nem marad benne a kiválasztott fokozat – gyorsítás közben automatikusan felvált, ami a kézi mód értelmét kiüresíti. Ezért a normál beállításon érdemes maradni.
A CVT negatívan befolyásolja a finom járást, különösen a Skoda kettős kuplungos DSG váltójához képest. Induláskor nagyokat pörög a motor, és a zörgő dízel nem hangzik túl kellemesen. Ez a gázreakciót is rontja, mert a gázpedál lenyomásakor hosszú ideig tart, mire a motor fordulatszáma reagál.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük