A helyzetet még inkább homály fedi, mivel Tímea már egy ideje mindenkit kész tények elé állított: kislányt vár, Haileynek fogják hívni, és hatalmas álmuk vált valóra ezzel. Korábban részletesen mesélt a béranya segítségével született kisfiáról is, és most sokan azt hitték, egyenes beszédet kapnak a kislány érkezéséről is. Ehelyett kaptak egy titokzatos, félmondatos kórházi fotót, majd teljes hallgatást. Senki sem érti, miért nem mondja el egyszerűen, mi a helyzet – vajon tényleg megszületett már a kislány, vagy csak újabb rejtélyes poszttal akarta borzolni a kedélyeket?
VIA borsonline
Ez is érdekelhet:
A Renault Koleos a legnagyobb SUV a Renault jelenlegi kínálatában, amely a Kadjar és a Captur fölött helyezkedik el, bár csak kissé nagyobb a Kadjarnál, mivel mindkettő ugyanazon a platformon alapul. Ez a plusz méret elsősorban a nagyobb hátsó utastér biztosítására szolgál, de a legtöbb versenytárssal ellentétben a Koleos nem kínál hétüléses változatot, kizárólag ötajtós, ötüléses SUV. Az alapár körülbelül 28 000 font a Dynamique S felszereltségi szinten, amely már az alapmodellhez képest is jól felszerelt, így erős ár-érték arányt kínál. A magasabb szinteken, például a Signature felszereltségben, luxusfunkciók jelennek meg, mint a továbbfejlesztett 8,7 colos érintőképernyő, LED fényszórók és az első ülések fűthető, részben bőr kárpitozása. A csúcsváltozat, az Initiale Paris, még exkluzívabb megjelenést és felszereltséget nyújt, 19 colos kerekekkel, két tónusú Nappa bőr kárpitozással és Bose hangrendszerrel, ám a több mint 37 000 fontos ára miatt már jóval drágább a hasonló prémium SUV-oknál.
A Dynamique S szint alapszintű felszereltségéhez tartozik a 7 colos érintőképernyő navigációval, Apple CarPlay és Android Auto támogatással, hátsó parkolószenzorokkal és tolatókamerával, panoráma napfénytetővel, valamint 18 colos könnyűfém keréktárcsákkal. A motorkínálat két dízelváltozatból áll, mindkettő a Kadjarból érkezett: egy 1,6 literes, 128 lóerős 1.6 dCi 130, amely elsőkerék-meghajtású, illetve egy nagyobb, 2,0 literes, 173 lóerős 2.0 dCi 175, amelyhez alapáron jár a négykerék-meghajtás és az opcionális X-Tronic CVT automata váltó. A 4WD rendszer és az automata váltó az Initiale Paris felszereltségnél standard. A Koleos a Renault-Nissan közös CMF platformjára épül, amelyet a Kadjar és a Nissan X-Trail is használ, és versenytársai között olyan modellek találhatók, mint a Ford Edge, a Hyundai Santa Fe, a Kia Sorento, a Skoda Kodiaq és a Land Rover Discovery Sport alsóbb felszereltségi szintjei. Ezek közül a legtöbb modell kínál hétüléses opciót, ami a Koleosnál hiányzik, így ez a modell kevésbé sokoldalú. Összességében a Renault Koleos tágas hátsó utasteret és jó felszereltséget kínál, különösen az alapmodell áráért, így vonzó választás lehet a középkategóriás SUV-k piacán, de ha hétüléses autóra van szükséged, vagy prémium érzést keresel olcsóbban, érdemes más versenytársakat is megfontolni.