András maximum megjelölte a feleségét egy-egy bejegyzésben, aki a Sztárban sztár adásain sem tűnt fel egyetlen alkalommal sem a stúdióban. Még akkor sem, amikor a színész – vendégként – megtekintette a finálét. Együtt folytatjuk tovább az életünket egy családként, de külön párként. – nyilatkozta. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A BYD szállítja az EVX elsőkerék-meghajtású villanymotorját, valamint a hozzá tartozó „Blade” (pengés) akkumulátort. A korábbi tapasztalataink alapján a Seal és Atto 3 modelleknél úgy gondoljuk, hogy a valós hatótáv nem marad el jelentősen a hivatalosan megadott 287 mérföldtől (kb. 460 km), bár a tesztelési körülmények nem tették lehetővé, hogy pontosan lemérjük a fogyasztást.
A maximális töltési sebesség elvileg 145 kW, ami nagyjából megfelel a konkurenseknek. Az akkumulátor azonban LFP (lítium-vas-foszfát) technológiát használ, ami előnyösebb a gyakori gyors töltés szempontjából: sokkal jobban bírja az ilyen igénybevételt, mint más akkuk. A gyártó szerint 2000 gyors töltési ciklus után is megmarad az akkumulátor kapacitásának legalább 70%-a.
Teljesítmény szempontjából az EVX nem okoz nagy meglepetést az olyan riválisokhoz képest, mint az Enyaq vagy az Ioniq 5. 204 lóerő áll rendelkezésre, a 0–100 km/h gyorsulás pedig 8,1 másodperc – ez inkább visszafogott. Viszont a teljesítmény egyenletesen és kiszámíthatóan érkezik, ha óvatosan bánunk a gázpedállal, hogy ne csússzanak meg az első kerekek.
A benzines változatot korábban sok szél- és gördülési zaj miatt kritizáltuk, és attól tartottunk, hogy ezek még jobban érezhetőek lesznek a csendes, motor nélküli EVX-ben – de kellemes meglepetés ért minket: az utastér sokkal jobban szigetelt. Valószínűleg ebben is szerepe van a padlóba épített akkumulátornak. Autópályán, nagy sebességnél is csendes és nyugodt marad az autó.
Miután kipróbáltuk a benzines Torres modellt az Egyesült Királyságban, azt tapasztaltuk, hogy a futómű túl kemény és rázós, ami miatt nem igazán tudott meggyőzni, mint kényelmes, mindennapi használatra alkalmas autó.
Szerencsére az elektromos változat esetében – köszönhetően a nehéz, 73,4 kWh-s akkumulátornak – ez sokat javult: az autó gördülési komfortja érezhetően jobb lett, finomabban, simábban viselkedik úthibákon.