De ez még semmi! A rajongók persze rögtön rákérdeztek a legpikánsabbra: mielőtt felvétel indul, van előre megírt szöveg, előre legyártott jelenet? Kapnak forgatókönyvet az újdonsült házasok? Fischer szerint szó sincs erről! Elmondása szerint minden spontán, valós időben történik, a szereplők tényleg a kamera előtt ismerkednek, veszekednek, romantikáznak. A nyers felvételeket aztán hetek alatt vagdossák össze, mert kábé 6-7 hétig forog a teljes évad. Na ezért olyan pörgős a tévében!
És akkor jött a következő paprikás kérdés: előfordult már, hogy valaki ott, a kamera előtt, az oltárnál azt mondta: nem?
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hajtáslánctól függetlenül elég alacsonyan ülünk az autóban; ha alacsony termetűek vagyunk, akkor magasra kell emelnünk az ülést, és alacsonyra kell állítanunk a kormánykereket, hogy tisztán lássuk az i-Cockpit digitális műszereit, ami kissé furcsa érzés. Ennek ellenére elég kényelmes, és az utastér lenyűgözően szigetelt az út- és szélzajtól.
Menet közben a 308 meglehetősen fürge a városban és környékén, a gyors kormányzás jó érzetet és precízséget biztosít, bár a kicsi, stílusos megjelenésű kormány nem mindenkinek fog tetszeni. Mind a vezető, mind az utasok tökéletesen kényelmesnek találják az utazást, a 308 SW felfüggesztési beállítása megfelelően képes kisimítani az úthibákat.
Gyorsabb utakon a 308 SW kellemes egyensúlyt és semlegességet mutat a megfelelő tapadásnak köszönhetően, miközben a karosszéria mozgásai meglehetősen visszafogottak. Az olyan riválisok, mint a Ford Focus Estate, megnyerőbbek és fürgébbek, de a Peugeot-ban is megvan az a fürge reakcióidő és a rugalmas rugózás, amely egykor a nyolcvanas és kilencvenes évek híres családi autóinak névjegye volt. A dízelmotor választása egyértelmű javulást eredményez az üzemanyag-fogyasztás terén – a 308 SW-be szerelt 1,5 literes BlueHDi egység 50,1-59,6 mpg közötti fogyasztást mutat a WLTP vegyes cikluson. A 308 SW dízelmotorral végzett saját tesztjeink során átlagosan 54,1 mpg-t mértünk.
Az üzemanyag-takarékosság terén azonban a hibrid modell érdemelte ki a dicsőséget, amely a specifikációtól függően 48,5 és 62,6 mpg közötti fogyasztást produkál. Ez a verzió különösen takarékos alacsonyabb sebességnél, ahol az elektromos motor részben átveheti a terhelést az araszoló forgalomban.
Sőt mi több, a hibrid CO2-kibocsátása mindössze 107 g/km, ami azt jelenti, hogy a cégautó-természetbeni juttatások adójának 26%-os sávjába esik. Ezzel szemben a benzin- és dízelváltozatok kibocsátása 123-148 g/km között mozog, ami azt jelenti, hogy felhasználóikra 30-31 százalék közötti adókulcs vonatkozik.
A 308 plug-in hibrid modellek szélesebb körű vonzerőt kínálnak, egyrészt mivel körülbelül 64 kilométert képesek tisztán elektromos hajtással megtenni, másrészt jóval alacsonyabb CO2-kibocsátással (23-25 g/km). Ez azt jelenti, hogy a BiK-értékek mindössze 12 százaléktól kezdődnek. Fontos azonban megjegyezni, hogy a PHEV verziók lényegesen drágábbak, mint fosszilis üzemanyaggal működő testvéreik.
Végül, 54 kWh-s (51,5 kWh használható) akkumulátorával az E-308 SW egyetlen feltöltéssel akár 407 km-t is megtehet – bár valós használat esetén ideális körülmények között közelebb van a 352 km-es hatótávolság. Az alapfelszereltséghez tartozik a háromfázisú töltés – bár a 11 kW-os kompatibilitás inkább kontinentális Európában, mint az Egyesült Királyságban hasznos –, a 100 kW-os egyenáramú töltéssel pedig az E-308 SW kevesebb mint 25 perc alatt 20-ról 80%-ra tölthető.
