„Sokan írták mostanában, hogy rendetlenség van a konyhámban. Pedig én igyekszem tisztán tartani a lakást, de nem érzem szükségét annak, hogy mindent elpakoljak. Szeretem, ha a konyhában van élet, ha látszik, hogy használatban van” – osztotta meg gondolatait Gabi, hozzátéve, hogy egyébként fontos számára a higiénia, és rendszeresen fertőtleníti otthonát.
Kifejtette, hogy számára idegen az a fajta művi rend, amit sok influenszer mutat: steril, makulátlan konyhák, ahol semmi sincs szem előtt. Úgy érzi, ezek a videók gyakran nem tükrözik a valóságot, csupán a külcsín kedvéért rejtenek el mindent a forgatás előtt. Ő azonban nem kíván így élni, és nem is akar megfelelni ezeknek az elvárásoknak.
EZT ÜZENI A KOMMENTELŐKNEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az első generációs Mitsubishi Outlander, amelyet 2001-ben mutattak be, nem tudta felkelteni sem az érdeklődők, sem az Egyesült Királyság vásárlóinak képzeletét, de a második generációs 4×4-es modell, amelyet 2007-ben kezdtek árusítani, sokkal relevánsabbá vált.
Ez a Mitsubishi rátapintott arra a keresletre, amely a bűntudat nélküli SUV-k iránti vágyból ered, amelyek megőrzik az off-roader megjelenését, drámaiságát és érdekességét, de anélkül, hogy hatalmas üzemanyag-fogyasztásuk vagy súlyuk lenne. Nem meglepő, hogy a második generációs Outlander népszerűbbé vált, mint az elődje.
Ez a Mitsubishi rátapintott arra a keresletre, hogy legyen egy bűntudat nélküli SUV
A Mitsubishi a második generációs Outlandert inkább aszfalton való használatra optimalizálta, mint terepre, és a Lancer platformjára építette, ahelyett, hogy a hagyományos off-roader vázát használta volna.
A Peugeot 4007 és a Citroën C-Crosser SUV-k is az Outlander architektúrájára építenek, köszönhetően a PSA és Mitsubishi közötti közös vállalkozásnak. Ugyanúgy, ahogy a Suzuki SX-4-ből származik a Fiat Sedici, a Peugeot és Citroën változatai gyakorlatilag nem mások, mint átnevezett és átdolgozott Outlanderek.
Ez az Outlander változat az utolsó évét tölti a piacon, mielőtt a harmadik generációs 4×4-es modell váltja, amelyet a 2012-es Genfi Autószalonon mutattak be.
Ellentétben a jelenlegi modellel, amely életének nagy részében Hollandiában készült, az új Outlandert nem fogják Európában gyártani, miután a Mitsubishi úgy döntött, hogy bezárja hollandiai gyárát a csökkenő gyártási mennyiségek miatt. Az Outlander 4,6 méter hosszú és 1,8 méter széles, így mérete hasonló egy D-szegmenses hatchbackhez. Csak 1,7 méter magas és jóval 2 tonna alatt van a súlya. Eddig tehát minden jónak tűnik a „kisebb bűntudat” szempontjából.
Az Outlander egy új platformra épül, a Mitsubishi első globális platformjára, amelyet a Daimlerrel közösen fejlesztettek ki. A közepes méretű SUV formatervezése a Pajero Evo 2 + 2 koncepcióból inspirálódott, amelyet 2002-ben mutattak be.
A Mitsubishi elismeri, hogy az Outlander terepjáró képességei korlátozottak, és csupán könnyű utakra és rossz körülmények közötti vontatásra alkalmasak
Az Outlander MacPherson típusú rugózással rendelkezik elöl, hátul pedig többlengőkaros elrendezést alkalmaz. A hasmagasság 178 mm, ami biztosít egy minimális terepjáró képességet.
A Mitsubishi azonban elismeri, hogy az Outlander terepjáró képességei csupán könnyű utakra és rossz körülmények között történő vontatásra elegendők. Az autó közelítési, elhagyási és rámpaszögei 22, 21 és 19 fok, így sokkal többre nem alkalmas, mint a köves utak és könnyű sziklás ösvények.