Valójában ekkora mocsokban élnek Tóth Gabiék!

„Nálam tényleg működésben van a konyha – sokszor főzök, előkészítek dolgokat, ezért természetes, hogy vannak kint eszközök. Ez nem jelenti azt, hogy rendetlen vagyok. Egyszerűen csak valóságos az, amit mutatok. Nem akarok szerepet játszani” – mondta el követőinek.
Egy újabb videójában arról is beszélt, hogy mostanában sokkal jobban érzi magát a bőrében.

VIA Bors, TTOK

Ez is érdekelhet:

A Mitsubishi Outlander belső terében a kidolgozás és a befejezés megfelelő, és tesztelőink tetszettek a tiszta, modern megjelenésnek. Közelebbről megvizsgálva azonban a vonzó ezüst színű elemek túl nyilvánvalóan műanyagból készültek.
Ennek ellenére az utastér könnyen használható; három egyszerű fűtésgomb található, és az autó hangrendszere egy könnyen érthető Rockford Fosgate egység.
Az Outlander kabinja könnyen használható
A vezetőülések nagyok és szélesek, megfelelő oldaltámasztással. Valójában nem lenne panaszunk a vezetői pozícióval, ha nem lenne probléma a kormánykerék állíthatóságával – csak a dőlésszöget lehet változtatni, a nyújtást nem.
A hátsó üléseken utazó középső utasok kevésbé vannak kényeztetve. Van elegendő lábtér (az ülések csúsznak), de a fejtér korlátozott. Az ülések azonban 60/40 arányban osztva és hajtogatva állíthatók, és van egy gomb a csomagtartóban, ami egyetlen érintésre előre döntheti őket.

A méretei ellenére az Outlander hét üléssel rendelkezik. A „Hide and Seat” harmadik sor a csomagtartó padlójába hajtható. Bár elég erőfeszítést igényel, hogy a helyére toljuk, és túl szűk a hosszú utazásokhoz, főként rövid távú utazásokra és kisebb embereknek megfelelő.
Ha mindegyik ülést használjuk, az Outlander csomagtartója körülbelül 200 literes, de öt üléssel 541 literes. A hátsó ajtó alsó része a Range Rover stílusában osztható, és az alsó fél 200 kg-ot is képes elbírni. Az Outlander motorváltozatainak kiválasztása viszonylag egyszerű feladat, mivel egyetlen választás van: egy 2,2 literes turbófeltöltős, interkooleres dízelmotor.
Vagy inkább kétféle 2,2 literes dízelmotor: a hatfokozatú manuális váltóval felszerelt Outlander változata a Mitsubishi ASX hatchbackben található 1,8 literes motor bővített változata.
A 2011-es modellévre bemutatott Di-D motor MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control) technológiát használ, és üzemanyag-fogyasztási és teljesítmény-beszállítási javulásokat mutat az előző motorhoz képest. A teljesítmény 154 lóerőről 174 lóerőre nőtt, a CO2 kibocsátás pedig 12%-kal csökkent az összes manuális váltós változatban 162-169 g/km-re.
Az újabb 2,2-es motor sok teljesítményt kínál, de az áttételezés és az egyenetlen teljesítmény-átvitel miatt túl gyakran kerülhetünk a szűk nyomatékosztályon kívül. Ez azt jelenti, hogy gyakrabban kell sebességet váltani, mint más, jobban beállított autók esetében.
Jelenleg azonban a hatfokozatú manuális váltó az egyetlen opció. És ez jó, sima, pozitív váltással és fokozatos kuplungérzéssel.
Az Outlander SST duálkuplungos automata váltóval szerelt változatai a régebbi, Peugeot-tól származó erőforrást kapják, amely 154 lóerőt és 189 g/km CO2 kibocsátást eredményez.
A kategóriához illően a Mitsubishi Outlander nem rendelkezik alacsony fokozatú áttétellel, de az autó 50:50-es összkerékhajtással zárható be a műszerfalon található választóval. További módok a 4wd, amelyben az erő a hátsó kerekekhez kerül, amikor az első kerekek elveszítik a tapadást, és a 2wd, amely kizárólag elsőkerékhajtást biztosít.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük