Szentkirályi nem hagyta ennyiben, és rögtön támadásba lendült a közösségi médiában. Szerinte nem holmi családi ok áll a háttérben, hanem Magyar Péter agr/sszív vezetési stílusa üldözte el Ordast. Szentkirályi azt állítja, a TISZA elnöke pszlchológiai nyomás alatt tartja a képviselőit, parancsokat osztogat, alpári módon minősítget és f/lemlít – Szentkirályi posztja egyenesen odáig ment, hogy szerinte Ordas inkább félreállt, mert nem bírta tovább elviselni a belső t/rrort, majd az egészet egy maró gúnyolódással zárta le: szerinte a TISZA Párt „apad”, és „a fejétől bűzlik a hal”.
IDŐKÖZBEN MEGÉRKEZETT A VÁLASZ IS A TISZÁTÓL:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A rivális európai gyártók motorválasztékához képest a Honda Civic kínálata viszonylag korlátozott. Összesen három motor közül lehet választani, köztük egy takarékos 1,6 literes dízel, amely akár 3 liter alatti fogyasztást is tud (78,5 mpg). A benzines modellek közül az alapot a 1,4 literes motor jelenti, míg a nagyobb teljesítményű 1,8-as i-VTEC a másik opció – utóbbi az egyetlen lehetőség, ha valaki automata váltót szeretne. A sportosabb vezetésre vágyók számára pedig ott a 306 lóerős Civic Type R változat.
A Honda Civic igazi közismert név, amely először 1973-ban mutatkozott be, és mostanra a kilencedik generációnál tart, egy teljesen új modell pedig 2017 első hónapjaiban érkezik a brit piacra. A Ford Focus vetélytársaként ismert modell az évek során hatalmas sikereket ért el feltűnő formatervezésének, elnyűhetetlen megbízhatóságának és egyedülállóan praktikus belső kialakításának köszönhetően. A jelenlegi generáció folytatja ezt a hagyományt, ám nem tudja teljesen kiküszöbölni azokat a kritikákat, amelyek a visszafogott motorokra és a nem túl izgalmas vezethetőségre vonatkoznak.
2015-ben azonban a Honda bemutatta a szélsőséges Civic Type R sportváltozatot, amely épp ezekre a problémákra próbál választ adni. Igazi élmény vezetni, és kvázi zászlóshajóként funkcionál a Honda modellkínálatában. Ez a változat a kisebb benzines és dízelmotorok fölé pozicionálva jelenik meg, köztük a lendületes 1,6 literes i-DTEC dízelmotorral, amely szinte 80 mpg fogyasztást tud.
Ha a formatervezés megosztja is a vásárlókat, a Honda-rajongók töretlenül bíznak a Civic legendás megbízhatóságában és szinte kategóriaelső értéktartásában. Az autó hatalmas csomagtartóval rendelkezik a hátsó ülések mögött, míg a még praktikusabb kombi, azaz a Tourer változat, a legjobbak közé tartozik a helykínálat terén.
A vezetési élmény és menetteljesítmény tekintetében a Civic sima, kényelmes, könnyen vezethető autó, de az igazi élvezet csak a Type R modellen keresztül jelenik meg. Az előző generáció ideges futóműve sokszor fárasztóvá tette a vezetést rosszabb útfelületeken, ám a legújabb változat folyadékkal töltött hátsó futómű-buszkjainak köszönhetően sokkal simább az utazás. Közel olyan kényelmes az Egyesült Királyság útjain, mint a Volkswagen Golf. Az áramvonalas kialakítás miatt a menetzaj is minimális, így autópályán is csendes, ami hozzájárul a nyugodt, kellemes utazási élményhez.
Egy 2014-es frissítés során a lengéscsillapítókat is tovább finomították elöl és hátul, hogy jobb legyen a vezethetőség és a kényelem, de a módosítások annyira enyhék, hogy a legtöbb vásárló valószínűleg alig fogja észrevenni őket. Az új elektromos szervokormány finoman működik, de nagyobb sebességnél kevés visszajelzést ad, így a Civic nem nyújt olyan élvezetes vezetési élményt, mint például a Ford Focus. Az összes modell alapfelszereltségként hatfokozatú, könnyen kapcsolható kézi váltóval érkezik, de az 1,8 literes i-VTEC motorhoz ötfokozatú automata váltó is rendelhető. Aki az automatát választja, annak viszont le kell mondania az üzemanyagtakarékos stop-start rendszerről.