Várkonyi egy f/tót tett közzé, melyen elfújja az 50. szülinapi tortáját, a kép mellé pedig Magyar Péter nevének kimondása nélkül, de egyértelműen az ő pletykájára célozva azt írta: „Most nézem vissza a szülinapi képeket, hát ezt az 50 gyertyát elfújni is nehéz volt. De nagyon szeretetteli volt a családommal és a legközelebbi barátainkkal ünnepelni. A híresztelésekkel ellentétben pedig nem Bordeaux-ban voltunk és nem kastélyban… hanem itthon, Balatonalmádiban…
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 12C középpontjában egy fejlett kompozit anyagokból készült váz áll. A szénszálas MonoCell csupán 80 kg-ot nyom, miközben rendkívül merev. A csúcsmodern felfüggesztés elhagyja a hagyományos anti-roll bar rendszereket, és hidraulikusan vezérelt lengéscsillapítókkal korlátozza a karosszéria dőléseit. A turbófeltöltős V8-as motor teljesen egyedileg a 12C-hez lett kifejlesztve. Az eredmény pedig szenzációs: a karosszéria mozgása szinte teljesen kizárt, a teljesítmény kiszabadulása vad, míg a kezelhetőség pengeéles. Az első kerekek tapadása és a kormányzás reakciója szinte versenyautós, ugyanakkor a meglepően puha felfüggesztés és a kiváló látótávolság révén ez egy olyan szuperautó, amellyel mindennap is élhetünk.
A 12C nem olcsó autó, sem az üzemeltetése, sem a karbantartása. Míg a Ferrari a 458 Italia esetében ingyenes szervizt biztosít, a McLaren 12C esetében a karbantartást ki kell fizetni. Figyelembe véve, hogy több mint 600 lóerőt teljesít, a 12C hivatalos üzemanyag-fogyasztási adata 9,7 liter/100 km (24,2 mpg) nem is olyan rossz. Sőt, a 279 g/km-es CO₂-kibocsátásával viszonylag hatékony is, különösen egy ilyen teljesítményű autóhoz képest. A McLaren iránti kereslet is magas, így az autó értékállósága is erős.