A meghibásodás nemcsak a főváros felé tartó utasokat érinti, hanem például a Békéscsaba felé közlekedő járatokon is órák óta leállt a forgalom.
A MÁV szombaton délután kettőkor közleményt adott ki az esetről, amelyben azt írják, hogy Szolnokon súlyos és váratlan felsővezetéki hiba akadályozza a közlekedést. Emiatt a Szolnok és Budapest közötti szakaszon utazókat a hiba elhárításáig pótlóbuszokkal szállítják a MÁV-csoport.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 5008 belső elrendezése nem változott, így továbbra is egy jól átgondolt kabinról van szó, néhány megjegyzésre érdemes aprósággal.
A hátsó utasajtók szépen ki- és behajthatóak, a második soros ülések pedig előre és hátra csúsztathatók, valamint könnyen lehajthatók. Azonban egyik hátsó ülés sem kínál kiemelkedő helyet a magasabb felnőttek számára, különösen a Peugeot panoráma üvegtetőjével rendelkező modelleknél, ahol a fejtér különösen szűkös. A lábtér jobb, de még így is, ha gyakran kell teljes méretű utasokat szállítania a második sorban, akkor a Skoda Kodiaq tágasabb, a Kia Sorento vagy a Hyundai Santa Fe pedig még tágasabb lesz.
Elöl a legmagasabb szintű, extra állítható első ülések, amelyeket a Peugeot a felső kategóriás modellekhez kínál, alapértelmezetten masszázst is tartalmaznak; érdemes őket választani. Az 5008 cockpitjának gazdagsága és érzékelt minősége egyébként lenyűgöző; a krómozott díszítések mind megjelenésükben, mind tapintásukban magas minőségűek, az összes kapcsolóelem szilárd érzést kelt, és az autó különböző műszerfalai és ajtóburkolatai szépen vannak kidolgozva.
A réteges műszerfal elemei is vonzzák a tekintetet. Az a mód, ahogyan körbeöleli a cockpitet, és az a különleges, de legalábbis vizuálisan magas minőségű anyagok választéka, elsőre arra ösztönöz, hogy megérintsd. A széles középső alagút, valamint az, ahogyan elválasztja az első üléseken helyet foglalókat, GT autós érzetet kölcsönöz a cockpitnek, ami szokatlan, de nagyon üdvözlendő ebben a kategóriában.
Az 5008 infotainment rendszere egy 10,0 hüvelykes érintőképernyőt használ, de külön kapcsolókat is alkalmaz a média, klímavezérlés, navigáció, járműinformációk és telefonalkalmazások megjelenítésére. A hangerőállító forgókapcsolókkal együtt ez könnyen navigálható mozgás közben; bár kár, hogy a kijelzőn olyan sok helyet foglal el a hőmérséklet kijelzése, amikor külön fizikai HVAC vezérlők használata egyszerűbb lenne, és felszabadítana helyet más dolgok számára.