Vasúti káosz tartotta fel a Tisza résztvevőit!

A MÁV azt írta, köszönik az utasok együttműködését, és azon vannak, hoyg a hibát mihamarabb elhárítsák.

Forrás: MSN / FB / IG / BPW / MAV

Ez is érdekelhet:

A Peugeot kompakt kormánykereke kiemelkedik, akár jobb, akár rosszabb értelemben. Úgy tervezték, hogy az a magasra helyezett, 12,3 hüvelykes digitális műszerfal alá kerüljön, amely önállóan is úgy van pozicionálva, hogy csökkentse azt az időtartamot, amikor a vezető elfordítja a tekintetét az útról, szinte mint egy félúton lévő HUD (Head-Up Display).

Ez a kis, elliptikus kormánykerék kényelmes a kézben, de nehéz pontosan oda helyezni, ahol szeretnénk; közben pedig egy furcsa, távoli érzése van a vezetésnek, mintha a térdeink között irányítanánk az autót, függetlenül attól, hogy hogyan állítjuk be a kormányoszlopot. Talán jobban működik a márka kompaktabb hatchbackjeiben, amelyek alacsonyabb vezetői pozícióval rendelkeznek.

Lényeges, hogy az új 5008 megtartja az eredeti modell által meghatározott sokoldalúságot – azaz mindhárom középső soros ülés külön-külön hajtogatható, és állítható a hosszúságuk és a döntésük is. A harmadik ülések elrejtésével a csomagtartó hatalmas, és egy motoros hátsó ajtón keresztül érhető el, amely gesztusvezérlés segítségével működtethető – elég, ha a lábunkat a hátsó lökhárító alatt végighúzzuk (tapasztalataink szerint öt próbálkozásból háromszor működik).

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük