Végre kiderült Ki a VÉRSZERINTI apja Várkonyi Andrea Lányának!

Várkonyi Andrea és Bochkor Gábor kislánya, Nóra, fél éves volt, amikor 2009 október közepén jelentős döntés született a Szegedi Városi Bíróságon.
A jogi eljárásra azért volt szükség, mert a törvény szerint a gyermek fogantatásakor Andrea még házas volt korábbi férjével, ezért Nóra hivatalosan az ő vezetéknevét viselte.
Az ítélet kimondta, hogy Bochkor Gábor hivatalosan is Nóra édesapja, és a kislány innentől kezdve az ő vezetéknevét viselheti. Ez fontos mérföldkő volt a család életében, hiszen jogilag is rendeződött a családi státusz.
ÍGY REAGÁLT GÁBOR:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A legutolsó frissítés kívülről nehezen észlelhető, de segített abban, hogy a Mazda 6 Tourer belső terét lépést tartson a fő riválisaival: a Ford Mondeo Estate-tel és a VW Passat Estate-tel. Három felszereltségi szint közül lehet választani, és hatékony benzin- és dízelmotorok állnak rendelkezésre. Az SE felszereltség tartalmazza a 17 colos könnyűfém kerekeket, légkondicionálót, sebességtartó automatát és egy 5,8 colos érintőképernyőt.
Rugalmas motorok és jól megtervezett alváz teszi a Mazda 6 Tourert élvezetessé vezetni
A Mazda 6 Tourer méretéhez képest nem érződik nagynak vagy nehézkesnek a vezetés során. Ehelyett nagyszerű vezetési pozícióval rendelkezik, jó körkilátással. Az utazás kényelmes, és a karosszéria irányítása is jó, ami azt mutatja, hogy a Mazda 6-ot egy szórakoztató vezetési élmény szem előtt tartásával tervezték.

A Tourer gyorsnak érződik, miközben a simán váltó automatikus sebességváltó segít abban, hogy a motor folyamatosan dolgozzon. Ha manuális irányítást szeretnél, azt a váltón keresztül kell megtenned, mivel nincsenek a kormány mögötti váltófülek. Az autópályán a 6 csendes és sima utazást biztosít, csupán egy kis hintázás figyelhető meg az úthibák miatti hátsó és előre történő mozgásban.
Míg a lágy felfüggesztés segít kisimítani a városi utakat, előfordulhat, hogy a sebességcsökkentő humpsnál könnyebben hozzáérhetünk az első lökhárítót.
A benzinmotorok érződnek a legdinamikusabbnak, jó reakcióval és sima teljesítményleadással, de a dízelek a kiemelkedők.
Az erősebb, 173 lóerős dízelmotor, amely a hatfokozatú manuális sebességváltóval párosul, a leggyorsabb, 7,9 másodperc alatt gyorsul 0-62 mph-ra, és mindezt csendes, finom módon teszi. Az egyéb motorok sem lassúak, hiszen a 148 lóerős dízel 9,2 másodperc alatt eléri a 0-62 mph-t, vagy 10 másodpercet automatikus váltóval. A gyorsabb dízel majdnem eléri a 140 mph-t is.
Ha benzines motorra váltunk, a 163 lóerős verzió 133 mph sebességet érhet el, és 0-62 mph-ra 9,1 másodperc alatt gyorsul, míg a 143 lóerős modell adatai: 128 mph és 9,6 másodperc.
Lenyűgözően hatékony motorok és nagyszerű ár-érték arány teszi a Mazda 6 Tourert jó választássá
Mi a helyzet az ‘SkyActiv’ üzemanyag-takarékos technológiával? A 6 Tourer bizonyítja, hogy működik, kiváló üzemanyag-fogyasztást és alacsony CO2-kibocsátást biztosítva, aminek köszönhetően alacsony adókat is kínál. Az 148 lóerős, 2.2 literes dízelmotor a leghatékonyabb, 67,3 mpg üzemanyagfogyasztással és 110 g/km CO2-kibocsátással, vagy 57,6 mpg és 129 g/km a hatfokozatú automata váltóval. A legmagasabb üzemanyag-hatékonyság eléréséhez a középszintű SE-L modell szükséges, mivel ez tartalmazza az új i-Eloop regeneratív fékrendszert.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük