Végre megnyílt az új Orosz bolt!

A megnyitón végre tiszta lett a kép: a bolt nem orosz – hanem szerb tulajdonú! A Mere-mítosz összeomlott, és megszületett a Basket Plusz nevű „hard diszkont”, amely azzal csábítja a vásárlókat, hogy minden terméket minimum 20%-kal olcsóbban adnak, mint bármely hazai üzlet.
Ott helyben el is árulták: – Nincs közvetítő, nincs felesleges lánc. – Kistermelőktől, EU-n belüli gyártóktól vesznek árut. – Orosz termék egy gramm sem érkezik.
És most jön az, amire mindenki kíváncsi volt: az elképesztő árlista, amelytől a nyitáskor több vásárlónak szó szerint elállt a lélegzete:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A középkonzolon található infotainment érintőképernyő kissé szegényesnek érződik, a grafika nem egészen a legutóbbi, Egyesült Királyságban forgalmazott Camry-k idejéből származik – de nem is állnak messze ettől. Legalább az érintőképernyő körüli menüvezérlők fizikai gombok, de itt a Camry lemond a prémium elvárásairól, ráadásul nincs Apple CarPlay vagy Android Auto kompatibilitás. Ennek ellenére minden más kéznél van, amire számítani lehet, a navigációtól és a Bluetooth telefonkapcsolattól kezdve az USB-porton át egészen a vezeték nélküli okostelefon-töltőig. Az alapvető hangfelismerő funkció is megtalálható, akárcsak számos biztonsági funkció, beleértve az ütközés előtti rendszert gyalogosfelismeréssel, sávelhagyásra figyelmeztető rendszert, közlekedési tábla-asszisztenst és holttérfigyelő rendszert. Tesztünk során a rendszeres csengések idegesítőnek bizonyultak, amíg rá nem jöttünk, hogy ezek a közeledő sebességmérő kamerákra figyelmeztetnek.

Hátul bőséges a lábtér a felnőtteknek, és igazán tágas a gyerekeknek, az ülések 60/40 arányban oszthatók. A csomagtartó tágas, 524 literes, köszönhetően az elektromos motor akkumulátorának okos elhelyezésének. Azzal, hogy a hátsó ülések alá került, nem csökkenti a csomagtér méretét, és további előnye, hogy alacsonyabbra helyezi a súlypontot. A vezetési élmény nagyrészt kellemes. A hibrid képességeknek köszönhetően a kiszállás olyan sima, mint egy teljesen elektromos autóban, és a belső égésű motor és a villanymotor integrációja zökkenőmentes. Az infotainment képernyőn egy grafika mutatja, hogy mikor hajtja az első kerekeket valamelyik vagy mindkettő, ami hasznos – bár kissé elterelő – információkat nyújt a gazdaságosságról. Alacsony sebességnél élvezetes teljes EV üzemmódba kapcsolni, és csendesen haladni csak az elektromos motorral.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük