Különleges és humoros fotót osztott meg a közösségi oldalán Orbán Viktor. De nem is az arcszőrzet a lényeg, hanem amit a bajszot tartalmazó posztjához írt. Mert azzal Majkának üzent, akinek a koncertjén egy jelenetben egy mikrofonnal „le/öv/k” az egyébként nem létező B/ndz/isz/án miniszterelnökét alakító ózdi rappert.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az üléspozíció a korábbi változathoz képest kissé magasabb lett, ami azért jó, mert így a kijelzők teteje nem nyúlik a szélvédő aljáig, így nem zavarja a kilátást. Ez különösen a jármű eleje felé nézve javítja a látómezőt, ami városi közlekedésnél vagy parkolásnál jön jól.
Bár az utastér anyaghasználata nem kifejezetten luxusminőségű, a műanyagok masszívnak és tartósnak érződnek. Úgy tűnik, hogy jól fogják bírni a mindennapos használatot anélkül, hogy hamar elhasználódnának. A csúcskivitelű változatban található világos színű ülések nemcsak esztétikailag vonzóak, hanem kényelmesek és jól alátámasztják a testet hosszabb utakon is. A kabin világos és levegős hatását tovább erősíti az intelligens elektrokromatikus (azaz színváltós) panorámatető, amely nemcsak sok természetes fényt enged be, hanem egy gombnyomással elsötétíthető is, ha például erős napsütés van.
A rendszer természetesen tartalmazza az elektromos autók számára kiemelten fontos töltőpontokat is. Ráadásul az úgynevezett „over-the-air” frissítéseknek köszönhetően ezek az információk folyamatosan naprakészek maradnak. A rendszer automatikusan letölti a legújabb adatokat, így a felhasználónak nem kell manuálisan frissítenie a szoftvert – mindig a legfrissebb infrastruktúrát tükröző adatokat kapja. Ez különösen hasznos lehet hosszabb utazások során, például amikor valaki több országon keresztül autózik Európában.
A navigációs rendszer intelligens útvonaltervezésre is képes. A hagyományos útvonaladatokon túl olyan tényezőket is figyelembe vesz, mint a külső hőmérséklet, az út emelkedései és lejtései, valamint az egyes országokban működő töltőhálózatok hatékonysága. Így a rendszer nemcsak azt mutatja meg, merre kell menni, hanem azt is, hogy milyen hosszú ideig tart majd az út a különböző körülményeket figyelembe véve. Ez nagyban megkönnyíti az utazás előzetes megtervezését, és csökkenti az utazással járó stresszt.
Ezen felül a rendszer képes valós időben módosítani a tervezett útvonalat, ha például forgalmi dugó alakul ki, baleset történik, vagy a következő tervezett töltőállomáson éppen nincs szabad töltő. Ilyenkor automatikusan újratervezi az útvonalat, és másik töltőpontra irányít. A térkép nemcsak a központi érintőképernyőn jelenik meg, hanem a vezető előtti műszerfal-kijelzőn is, így a fő képernyőn közben más alkalmazások is futtathatók, például zenelejátszó vagy energiafogyasztási adatok.