Végül vele jött össze Miló Viki!

A rajongók azonban nem álltak meg a kritikánál – sőt! Hétről hétre egyre erősebben bukkant fel egy meglepő gondolat:
„Miló Viki rossz férjet kapott.”
És ha ez nem lenne elég, a közösségi oldalakon egy teljesen új forgatókönyv kezdett körvonalazódni:
a nézők szerint nem is egy férfi, hanem egy másik feleség lett volna Viki igazi párja.
Kommentek százai jelentek meg, amelyek ugyanarra a váratlan névre mutattak:
Kármen.
A közönség szerint a két nő temperamentuma, humora és dinamikája sokkal jobban passzol egymáshoz, mint bármelyik férjükhöz.
A DOLOG ITT BIZONY NEM ÁLLT MEG.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A nagy sebességű rugózás jó, a dőlési sebesség még sokkal keményebb vezetési körülmények között is kordában tartható, mint amilyet bármelyik Verso-S valószínűleg tapasztalni fog . Az egyenetlenségek elnyelése megfelelő, bár a felfüggesztés rázkódik, és a karosszéria elmozdulhat az útfelület függőleges egyenetlenségei miatt. Az utasok jól el vannak szigetelve. Alacsonyabb sebességnél a váratlanul kemény csillapítás a nagyobb egyenetlenségeken furcsa módon az alváz rugalmasságának hiányát okozza, de a Verso-S rugózása sehol sem durva, és ez a kissé keményebb beállítás előnyösebb a rángatózó, túlpuha rugókkal szemben, amelyekkel néhány riválisát felszerelték. A Verso-S meglepően jól kezelhető is . A kanyarvétel gyorsabb a vártnál, és az ebből eredő karosszériadőlés finom és jól kontrollálható. A kormányzás a kanyar közepén váratlan mozdulatok nélkül elvégezhető, az alulkormányzottság pedig könnyen és gyorsan ellensúlyozható a gázkar felemelésével. Még a kormányzás is jól súlyozott, és jó képet ad az elérhető tapadás mértékéről bármely kanyarban, még akkor is, ha nincs benne érzékelés.

Sok tekintetben a Verso olyan szintű rugózási kényelmet kínál, amelyet egy ilyen kategóriájú autótól elvárnánk – nem sokkal feljebb van a Citroën C3 Picassónál , de mérföldekkel megelőzi a Honda Jazzt –, és olyan szintű vezethetőséget, amelyet nem. A Toyota fenntartási költségei mégis alacsonyak a fő benzinmotoros riválisaihoz képest, nem is beszélve a magas felszereltségről. A manuális váltós változat versenyképes CO2-kibocsátásával az útadó alacsony lesz, és a céges autóvásárlóknak viszonylag csekély havi számlájuk lesz. A CVT változat még jobban teljesít, és a maradványérték is nagyon jónak tűnik, de még a Toyota csábító fenntartási költségei és felszereltségi szintje ellenére is a Verso-S riválisai sokkal jobb tulajdonosi kilátásokat kínálnak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük