Orvosai végzetes hibát követtek el és a súlyos, gyógyíthatatlan betegség legyőzte a legyengült szervezetet. Ifjabb Zenthe Ferenc mindig hihetetlen szeretettel beszél a szüleiről. Most olyan emlékeket elevenített fel híres szülőjével kapcsolatban, amelyekről eddig talán még sohasem beszélt. Egyszer csak arra figyeltünk fel, hogy bizonytalan lett.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha szeretnéd kipróbálni az elektromos autózást, vagy stílusos SUV-t keresel a következő céges autódnak, akkor a plug-in hibrid P400e egyesíti a 2,0 literes benzines motort és az elektromos motort, összesen 398 lóerős teljesítménnyel, valamint akár 40 mérföld tisztán elektromos hatótávval. Sajnos nincs teljesen elektromos Velar, de megtudtuk, hogy a következő generáció teljesen elektromos lesz.
Ha 296 lóerős P300 modellre vagy a 542 lóerős SVAutobiography Dynamic Edition-re (P550 jelzésű) vágysz, azok csak használtan érhetők el, mivel mindkettőt kivették a Velar árlistájáról.
Jelenleg négy felszereltségi szint közül választhatsz: S, Dynamic SE, Dynamic HSE és Autobiography. Minden Velar alufelnikkel (alapból 19 colos), fix panoráma tetővel, LED fényszórókkal, bőrkárpittal, fűthető első ülésekkel, 12,3 colos digitális vezetői kijelzővel, 11,4 colos Pivi Pro érintőképernyővel, vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto csatlakozással, tolatókamerával és több vezetőtámogató rendszerrel érkezik. A drágább modellek nagyobb (20-22 colos) kerekeket, agresszívebb dizájnt, továbbfejlesztett bőrkárpitot, Meridian hangrendszert és Pixel LED világítást is kínálnak.
A Velar korábban ugyanazzal a kompresszoros, 5.0 literes V8-as motorral volt elérhető, mint a Jaguar F-Pace SVR, amely 0-100 km/h-ra 4,5 másodperc alatt gyorsult, és 273 km/h-s végsebességre volt képes. Ez a tűzokádó Velar-verzió azonban már nem rendelhető, így a kínálat leggyorsabb tagja ma már a P400e plug-in hibrid.
A P400e 2.0 literes négyhengeres benzinmotorja és az elektromotor együttesen 398 lóerőt és 640 Nm nyomatékot produkál; ez 0-100 km/h-ra 5,4 másodperc alatt gyorsulást és 209 km/h-s végsebességet jelent. Elektromos módban a Velar PHEV inkább küzd, hogy elmozduljon, de ha erősebben taposod a gázpedált, a négyhengeres motor felébred, és gyorsan kilő a távolba. Valójában akkor a legsimább a menet, amikor csak a benzines motor dolgozik, de ez némileg ellentmond a hibrid rendszer lényegének.
Mi a legszívesebben a 296 lóerős D300 dízelt választjuk, mivel a sima és nyomatékos hathengeres tökéletesen illik a Velar karakteréhez. Bár nem olyan gyors, mint a plug-in hibrid, 0-100 km/h-ra ennek a változatnak 6,5 másodpercre van szüksége. A D300 végsebessége azonban 230 km/h-ra emelkedik.
Az alap D200 dízel 201 lóerős négyhengeres motorral 8,3 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, és a végsebessége szintén 209 km/h.
Ha nem kedveled a dízeleket, a Velar két benzines motorral is elérhető: a 247 lóerős P250 négyhengeressel, amely 7,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, és 217 km/h-s végsebességre képes, illetve a 394 lóerős P400 hathengeressel, amely 5,5 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, és maximum 250 km/h-val haladhat.