Végzetes orvosi hiba miatt halt meg Ferenc!

Nem a járása, hanem az egész lénye. Kiderült, hogy bő/rá/ja van. Nem ijedt meg. Elment szokás szerint orvoshoz, ám a kezelések, kivizsgálások során végzetes hiba történt. Mert a bőr/áko/ok esetében mindig ellenőrzik a tüdőt, a nyirokrendszert és az a/yat. Nos, apu esetében az utóbbi kimaradt. Agyd/gan/ta lett, amit aztán megmondtak neki az orvosok. Közölték vele, hogy maximum egy éve van hátra.

Forrás: MSN / FB / TINYH

Ez is érdekelhet:

A Range Rover Velar különbözik néhány könnyebben elérhető Land Rover modelltől, mint például az Evoque vagy a Discovery Sport, mivel nincs belőle elsőkerék-hajtású változat. Még a belépő szintű dízelmotor is csak összkerékhajtással érhető el, ami illeszkedik az autó prémium célpiacához.

A D200 és D300 dízelmotorok egyaránt mild-hibrid technológiát alkalmaznak, amely segít kissé javítani a hatékonyságot azokhoz képest, amelyek nem rendelkeznek hibrid rásegítéssel. A JLR szerint a D200 motor vegyes használat mellett 40,4–44,1 mérföld/gallont (mpg) érhet el, míg az erősebb D300 átlagosan 36,7–39,2 mpg-t.

A CO2-kibocsátás vegyes használat mellett 168–183 g/km között mozog a D200 esetében, míg a D300-é 188–202 g/km.

A P250 benzinmotor az egyetlen a Velar kínálatában, amely nem használ hibrid technológiát; a 2,0 literes négyhengeres egység átlagos üzemanyag-fogyasztása 28,5–30,7 mpg. A legkevésbé takarékos modell a P400 benzinmotor – a JLR szerint a hathengeres mild-hibrid, amely 394 lóerős, átlagosan 27,7–29,4 mpg-t fogyaszt. A CO2-kibocsátás a P250 esetében 211–226 g/km, míg a P400-nál 219–232 g/km között van.

Ha maximális üzemanyag-hatékonyságra vágysz, vagy prémium céges autót keresel, akkor a P400e plug-in hibrid a megfelelő választás. A Velar PHEV egy 2,0 literes négyhengeres benzinmotort és egy 141 lóerős villanymotort kombinál, amely egy 19,2 kWh-s akkumulátorról táplálkozik (ebből azonban csak 15,4 kWh használható). Mivel ez a verzió jó néhány mérföldet képes megtenni anélkül, hogy egy csepp benzint is elfogyasztana, a JLR szerint akár 176,6 mpg átlagfogyasztást is elérhet, de a valós vezetési körülmények között valóban ki kell használni az elektromos üzemmódot, hogy közel kerülj a számhoz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük