Verekedés tört ki a Béke és a Nemzeti menet között!

Szemtanúk szerint a két menet közel azonos időben ért a rendezvény zárópontjára, ahol néhány indulatos résztvevő hangos szóváltásba kezdett. A kiabálás perceken belül káoszba torkollott: zászlórudakkal hadonásztak, többen a földre kerültek, miközben a környéken tartózkodók rémülten próbáltak eltávolodni a helyszínről.
ÍGY VETETTEK VÉGET AZ ESETNEK:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

haladásra vágysz, vagy egyszerűen csak élvezni akarod a vezetést. Ha magára hagyjuk, a Peugeot Aisin olajból készült sebességváltója lassan indulhat vissza, túlságosan gyorsan vált fel, és túlságosan is hajlamos lehet egy másik fokozatot „vadászni”, amikor egyszerűen csak tovább kellene haladnia.
A fékteljesítmény, akárcsak a gyorsulás, jó egy viszonylag könnyű autóhoz képest. A pedálérzet nem különleges, de a stabilitás jó, a 308-asunk 110 km/órás sebességről kevesebb mint 45 méter alatt megáll. A kisebb kormánykerék némi kritikát kapott a tesztelőinktől, főként azért, mert továbbra is arra kényszeríti a Peugeot-t, hogy alacsony sebességnél jobban rásegítsen a szervokormányra, mint más gyártóknak. Ezáltal a 308 kormányzási súlya meglehetősen észrevehetően változik a sebesség növekedésével, és akadályozhatja az autóval való tapintható irányítást városban.

De ha kimegyünk egy kanyargós, nyílt útra, ennek az autónak rengeteg lehetősége van. A kormánymű valójában lassabb áttételű, mint sok más ferdehátú autóé, de egy természetesen fürge futóműhöz csatlakozik, amely csuklóból is irányítható és kanyarodik, és ez olyan étvággyal jön ki belőlük, amire egy középkategóriás családi autótól nem számítanánk.

A Michelin Primacy gazdaságos gumiabroncsok ellenére a 308 tapadása kellően erős, a kanyarokban pedig fürgén és kifogástalanul kanyarodik. A kissé laza hangolás ellenére is elég jól ellenáll a karosszéria oldaldőlésének, és kiszálláskor is erősen tartja a gázt, kissé, de alig észrevehetően támaszkodva a mindig bekapcsolt kipörgésgátlóra. A 308 GT tesztautónk 18 colos felnikkel érkezett, és kellemesen rugalmas és elnyelő elsődleges rugózást biztosított, míg a másodlagos rugózásban csak kis bütykösödés és zaj volt tapasztalható az élesebb útfelületeken. Egy rövid tesztút egy alacsonyabb felszereltségű 308 1.2 Puretech Allure Premiummal azt sugallta, hogy a 17 colos kerekek még csendesebb és kényelmesebb rugózást biztosítanak, míg egy külön tesztkör arra utalt, hogy a nehezebb 1.6 Hybrid 180 feláldozza a könnyebb 1.2-es rugózási gördülékenységét és pontos karosszéria-irányíthatóságát. A legjobb tanács az lenne (ahogy az oly gyakran igaz), hogy ha a lehető legjobb formáját szeretnéd kihozni ebből az autóból, tartsd meg a specifikációját könnyűnek és karcsúnak, kisebb felnikkel.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük