Vilmos herceg és Katalin végtelen boldogok! JÖN A BABA!

Hugh Grosvenor és Olivia 2024-ben kötötték össze az életüket egy elegáns ceremónia keretében, amelyre a chesteri katedrálisban került sor. A pár esküvője nagy érdeklődést váltott ki, hiszen a Westminster hercege az Egyesült Királyság egyik leggazdagabb arisztokratája, családja pedig hosszú múltra tekint vissza az angol nemesség körében. A boldog hírről először a Times magazin számolt be, amelyben az örömszülők úgy fogalmaztak: „Mindkét család tagjai teljesen el vannak ragadtatva a hírtől.”
Vilmos herceg is megszólalt:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Cyberster Trophy alapváltozatának a kiváló 718 Boxster mellett kell helytállnia, hiszen az ára 55 000 fonttól indul. Hátsó tengelyre szerelt elektromos motorja azonban egy kicsit erősebb is annál a hathengeres boxermotornál, hiszen 335 lóerőt és 350 lb-ft (475 Nm) nyomatékot biztosít.
Mindössze 5000 fonttal többet kell fizetni a Cyberster GT-ért, amely egy második motort is kap az első tengelyre, így a teljesítménye 503 lóerőre és 535 lb-ft (725 Nm) nyomatékra növekszik, ráadásul összkerékhajtásúvá válik.
Szerencsére a GT-változat teljes, brutális csúcsteljesítménye nem érhető el Komfort módban; Sport módban már egy kicsivel több szabadul fel, míg a teljes teljesítmény a Super Sport módban válik elérhetővé. Ezeket az MG érdemeként a jobb oldali váltófüllel lehet kiválasztani, míg a bal oldali a regeneratív fékezést állítja három fokozatban (itt a Forma–1-ből ismert KERS-rendszerhez hasonlóan van megnevezve).
Egy váratlan kormányrántás egy hegyi úton elég volt ahhoz, hogy félreálljak és kikapcsoljam az összes kötelezően beépített aktív „biztonsági” rendszert; bár az aktív sávtartó asszisztens az autópályán jól működött. Az adaptív sebességtartó automatikát viszont sehol sem találtam a kormányon.

Az alacsonyabb felszereltségű Trophy-változat Sport módban bőségesen elegendő, kellemesen használható teljesítményt nyújt, és körülbelül 50 mph (80 km/h) sebességig gyorsnak érződik. Ezen a ponton túl azonban kezd elmaradni attól az izmos teljesítménytől, amit egy csúcskategóriás sportautótól várnánk, bár így is kellően gyors marad ahhoz, hogy könnyedén lehessen vele autópályán közlekedni és országúton előzni. Az MG-t egészen 1924-ben alapították, kifejezetten sportautók gyártására – ennek ellenére az utolsó ilyen modellje még a jelenlegi évszázadunkban sem készült el. Éppen ezért az MG Cyberster rendkívül jelentős modellnek számít.
Ráadásul az MG a kínai tulajdonba kerülése óta teljes átalakuláson ment keresztül, és egyértelműen a pénztárcabarát családi autók gyártójaként pozicionálta magát, az utóbbi időkig még csak a sportosság látszatát sem keltve. Így a Cyberster nem csupán egy új autó, hanem akár egy stratégiai irányváltás kezdetét is jelentheti.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük