A gyermekáldás különösen közel áll Vilmos hercegéék szívéhez, hiszen a leendő apuka, Hugh Grosvenor szoros baráti kapcsolatot ápol a walesi hercegi párral. Ráadásul ő György herceg keresztapja is, így a családok közötti kapcsolat még szorosabbá válhat az új családtag érkezésével.
Grosvenor azonban nemcsak Vilmos, hanem Harry herceg jó barátja is, ami külön érdekessé teszi a helyzetet. Egyesek szerint a Westminster hercege egyfajta közvetítő szerepet is betölt a két testvér között, akik viszonya az utóbbi években jelentősen megromlott. Így nem kizárt, hogy a várandósság híre egy újabb alkalmat teremthet a brit királyi család tagjai közötti közeledésre is.
VIA eonline
Ez is érdekelhet:
Az MG a Cyberstert a 100. évfordulója alkalmából mutatja be. Maga az ötlet valójában 2017-re nyúlik vissza, amikor az SAIC londoni stúdiójának egy csoportja egy modern víziót rajzolt az ikonikus MG B alapjaira. Ezt nem a vezetőség rendelte meg; inkább egy szenvedélyprojekt volt. A fejlesztés során a projektet többször is majdnem törölték, különösen a pandémia nehéz éveiben. Ám amikor Chen Hong, az SAIC elnöke látta a drámai koncepció iránti lelkes reakciókat a 2021-es Sanghaji Autószalonon, azonnal jóváhagyta a sorozatgyártását.
Az autó egy- és kétmotoros változatban is elérhető; eddig mindkettőt kipróbáltuk az MG egyesült királyságbeli sajtóbemutatóján Skóciában, valamint kölcsönkaptunk egy egymotoros Trophy-kivitelt is, hogy hosszabb távon, ismerősebb utakon is alaposabb értékelést adhassunk róla.
Carl Gotham formaterve a korábbi MG elektromos járművekhez képest egy „kifejezetten elektromos üzenetet” kíván közvetíteni – talán meglepő módon a klasszikus sportautó arányaival. Annak ellenére, hogy több mint fél méterrel hosszabb, mint a modern roadster archetípusa, a Mazda MX-5, azt kell mondanunk, hogy sikerrel járt. Ez valóban egy remek megjelenésű, feltűnő autó, amely láttán az emberek elgondolkodhatnak azon, hogy vajon tényleg ugyanattól a márkától származik-e, amely az MG HS-t, ZS-t és 3-at is gyártja.
A Cyberster elkerüli azt a kissé túl magas oldalsó profilt, amely sok elektromos autót kissé aránytalanná tesz. Ez az SAIC „ultravékony” akkumulátorcelláinak köszönhető (a 110 mm magas akkumulátorcsomag alacsonyabb, mint egy Coca-Cola doboz), amely az extra hosszú tengelytávba integrálva segít elkerülni a kellemetlenül hosszú túlnyúlásokat. Vajon úgy néz ki, mint egy modern MG B? Nem. Inkább úgy fest, mint egy modern szupersportautó (ezt az érzetet tovább fokozzák a motorosan nyíló ollós ajtók és a hátsó fekete panelek, amelyek a légcsatornákat imitálják). Talán egy kicsit túlzottan is, tekintve, hogy egyes részletei meglehetősen ismerősnek tűnnek: az Alfa Romeo-stílusú orr-rész, az Aston Martinra emlékeztető karcsú derékvonal, a Lotushoz hasonló aerodinamikai elemek, valamint a Maserati Spyder előtt tisztelgő hátsó kialakítás.
Nagyon tetszik a Cyberster megjelenése, de nehéz lenne az eredetiségét megvédeni. A csomagtérajtón lévő modellnév akár régi Maseratikról összeszedett króm betűkből is összeállhatott volna.