Tóth Gabi már a közösségi oldalán is utalt rá, hogy a szerkesztők nem mindig játszottak tisztességesen. Olyan helyzetekbe kényszerítették őket, amelyekről azt hitték, nem forog a kamera – majd ezeket később manipulált formában adásba is tették. Marics Peti nyíltan beszélt egy interjúban arról a traumatikus pillanatról, amikor – saját elmondása szerint – ráküldtek egy sztrlpt/zt/ncost, és neki szerepet kellett játszania egy megalázó szituációban. Nem volt választása, nem mondhatott nemet.
ÉS EZ MÉG SEMMI!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Mazda szokatlan, de innovatív és hatékony 3,3 literes soros hathengeres turbódízele, valamint 2,5 literes, négyhengeres plug-in hibrid benzinmotorja egészen más módokat kínál ennek az autónak a meghajtására. A CX-60-hoz hasonlóan a PHEV is alig éri el a 64 kilométeres (64 km) elektromos hatótávolságot, amely ahhoz szükséges lenne, hogy a cégautó-adó nyolc százalékát kitevő sávba kerüljön – de a Mazda így is arra számít, hogy az Egyesült Királyságban forgalomba helyezett autók többségét ez fogja kitenni.
A Mazda azonban még mindig nem annyira gyakorlott a PHEV hajtásláncok terén, vagy talán nem is annyira elkötelezett irántuk, mint egyes autógyártók – és ezzel a CX-80-nal ez elég egyértelmű. Ez egy kevésbé kifinomult autó, mint amire számítanánk: akár csúcsmodellként, akár luxuscélokat szolgáló nagy SUV-ként, akár egyszerűen elektromos személyautóként.
Az elektromos motor halkan nyikorog és vonyít, amikor EV üzemmódban jár – amit alacsony sebességnél is tisztességes teljesítménnyel és vezethetőséggel tesz, bár csak körülbelül 48 kilométerig, mielőtt lemerül az akkumulátor (ami nem túl 2024-es érzés).
Aztán, amikor a benzinmotor beindul, némi érdességgel és vibrációval jár. A teljesítménye alapvetően elég erősnek érződik. De mivel a motor kissé zajos, és nagy fordulatszámon kell működnie a nyomaték leadásához – valamint azért, mert a nyolcfokozatú sebességváltó (amely kuplungot használ nyomatékváltó helyett) nem a legsimább –, ez nem egy különösebben csábító vagy élvezetes autó a gyors vezetéshez. A „megnövelt hatótávolságú” belső égésű motorral való üzemelés sem túl gazdaságos: gondoljunk csak az alacsony, 30 mpg-s fogyasztásra.
A 3,3 literes dízelváltozat azonban sokkal jobb. 620 Nm nyomatéka majdnem olyan elérhetőnek érződik, mint a PHEV megfelelője, és még nagyobb hatással van arra, hogy az autó vezetési stílusa könnyeddé váljon. Mechanikailag valamivel kevésbé kifinomult, mint egy hasonló BMW vagy Mercedes-Benz hathengeres motor – de nagyon jól bírja a kemény munkát, könnyedén mozgatja a CX-80 tömegét, jobban illeszkedik az autó nyolcfokozatú automata sebességváltójához, és a valós fogyasztása megközelítheti a 50 mpg-t egy tipikus brit autópályán.