Vizsgához kötik az idősek internetezését!

A kommentfal két részre szakadt. Az egyik oldal szerint valamit valóban lépni kell, mert rengeteg idős ember válik áldozattá, és egy ilyen vizsga talán rákényszerítené őket a legalapvetőbb biztonsági ismeretekre. A másik oldal azonban: életidegennek tartják, hiszen az internet nem jogosítvány, amit „meghosszabbítanak”. Ráadásul senki sem látja, mégis hogyan képzelnénk el ezt a gyakorlatban – ki vizsgáztatna, hol, milyen gyakran, és vajon a videóhívás vagy a netbankolás is vizsgaköteles lenne? Sokan attól tartanak, hogy ez nem védelmet, hanem félelmet és szégyent szülne, és épp azokat zárná ki, akiknek a net sokszor az egyetlen kapcsolatuk a világgal.
EKKOR LÉPHET ÉRVÉNYBE:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Elöl többnyire Nissan Qashqai látható . Néhány eltérő színtől és az utasoldali díszléc új mintázatától eltekintve a műszerfal ugyanaz, mint a Nissan kisebb SUV-jában. Talán remélhetőleg kicsit többet kapnánk a Qashqai-hoz képesti árfelárért, de őszintén szólva nincs sok okunk panaszra.

Más autók avantgárdabb stílust képviselnek, de az X-Trail egyáltalán nem tűnik régimódinak. Amerre a szem ellát, puha tapintású anyagokat használtak, és a praktikus használhatóság sokkal gondosabban lett megtervezve, mint a legtöbb modern autóban. A klímavezérlő panel csupa vaskos, fizikai gombból áll, és nagyon kevés az ujjlenyomatokat vonzó, fényes fekete műanyag. A középkonzol a legnagyobb változás a Qashqai-hoz képest. Lebegő kialakítású, alatta tágas térrel. Felül tágas pohártartók, vezeték nélküli telefontöltő, 12 V-os aljzat, USB-A és USB-C port található. A hátsó ülések is USB-A és USB-C portot kaptak.

Érdemes azonban áttanulmányozni a brosúrát, mert az alacsonyabb felszereltségi szintek eléggé lehangoltak. Például a Visia felszereltségi szinten kevesebb USB-port található, és még infotainment képernyő sincs. A digitális műszerfal csak az N-Connecta és újabb modellekhez érhető el. Ehelyett az alacsonyabb felszereltségi szintek analóg műszereket használnak egy kisebb, 7,0 hüvelykes képernyővel. Tesztautónk 12,3 hüvelykes digitális műszerfala nem túl konfigurálható, de jól kihasználja a helyet és nagyon letisztult.

Az X-Trail remek választás, ha elöl ülsz. Azonban mivel ez egy opcionális harmadik üléssorral rendelkező SUV (a két extra ülés hozzáadása átlagosan 1000 fontos áremelkedést jelent), ezt az autót a kínált hely miatt veszed meg, és ebből a szempontból némileg csalódást okozhat, attól függően, hogy mihez hasonlítod.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük