Zoltán utolsó üzenete

A férfi napokig nem adott életjelet. Családja egyre idegesebben kereste, és amikor végül egy szomszéd jelezte, hogy a ház felső szintjén furcsa neszeket hallott.
Zoltán addigra már nem volt elérhető… A családtag, aki rátalált, máig képtelen beszélni a látottakról.
Melinda, az édesanya azonban megtörten is kitart amellett, hogy a szer-ek és az azokhoz kapcsolódó félelem sodorta tragédiába a fiát.
„A sz-e-r tönkretette. Tévképzetei voltak, üldözve érezte magát, és félt attól, hogy igazságtalanul ültetik le. Akiktől vásárolt, ráfogták, hogy el is adta, holott ő soha…” – mondta könnyek között.
Zoltánnak a tragédia előtti héten kellett volna Szegedre utaznia egy tárgyalásra. A férfi rettegett: attól félt, hogy nem hisznek majd neki. És ez a félelem lassan felemésztette.
A megtört édesanya végül úgy döntött, megmutatja fia utolsó üzenetét a világnak:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

inkább Talladega hangulatát idézi, mint amit általában a vidéki Warwickshire-re asszociálnánk. És a Jaguarhoz hűen meg kell jegyezni, hogy az adatok – 542 lóerő és 502 Nm nyomaték – pont annyira komolyak, amennyire szükség van ahhoz, hogy versenyre keljenek a Porsche és az Alfa riválisaival . Az 5000 köbcentis hengerűrtartalom és a feltöltés is segít abban, hogy ezt a hajtóerőt ízletesen széles fordulatszám-tartományban biztosítsa, a maximális nyomaték 2500-as fordulatszámnál jelentkezik, és 5500-ig tart, mielőtt 500-nál később éri el a teljesítménycsúcsot.

Gyakorlati szempontból is csodálatos erőforrás. Ha Dynamic módban jobban reagálna a gázra, akár kényelmetlenné is tehetné a vezetési élményt – legalábbis egy jóval két tonnánál nehezebb autó esetében. Így viszont nem találunk ilyen lendületesen reagáló turbófeltöltős versenytársat, mégis az alacsony motorfordulatszámon jelentkező nyomatékbőség kecsessé teszi a haladást akkor is, ha a nyolcfokozatú váltó nem kapcsol vissza, mivel az autó kevésbé energikus vezetési módjaiban ez nem megy olyan könnyen. A nyomatékváltó egység nem egészen olyan gyors, mint egy duplakuplungos automata váltóé, de kecses váltásai jobban összhangban vannak az SVR kiegyensúlyozott karakterével, és ami még fontosabb, alacsony út- és motorfordulatszámon kifinomult. Milyen gyors is valójában ez a szuper-SUV? Rajtautomatika nélkül a legjobb 0-ról 100 km/órára gyorsulásunk 4,1 másodperces értéke jobb a hivatalos állításoknál, de nem éri el a Stelvio Quadrifoglio (4,0 mp) vagy a Coupé (3,7 mp) adatait. A fontos valós 48-110 km/órás sebességnél a Jaguar ismét lassabb volt riválisainál, mind a sebességváltóban, mind negyedik fokozatban, de a különbség mindössze tized volt. Az SVR – amely nagyobb és nehezebb a riválisainál – szintén kiválóan állt meg, kisebb bólintással, mint amire számítottunk, és a 295-ös profilú első Pirelli P Zero gumiabroncsok keményen beleharaptak a tesztpálya felületébe.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük