Opitz Barbi megszabadult legendás göndör hajától!

Vége a fürtöknek – új korszakot kezdett Opitz Barbi
Opitz Barbi és Serleg Albert kapcsolata eddig igazi érzelmi hullámvasút volt: hol együtt voltak, hol külön, de valahogy mindig visszataláltak egymáshoz. Most azonban úgy tűnt, végleg pont került a történetük végére.
ÉS EZT A HAJA IS BÁNTA:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Egy 350 lóerős elektromos autókkal teli világban a hibrid hajtáslánc 129 lóerős együttes teljesítménye talán kevésnek tűnhet, ám a valóságban ez bőven elegendő a HR-V célközönségének – elsősorban családi használatra szánt – igényeihez. A mérési adataink szerint például 0-ról 96 km/h-ra (60 mérföld/óra) mindössze 9,2 másodperc alatt gyorsul. Az elektromos motor jelenléte érezhetően javítja a gázreakciókat is: ha teljesen lenyomjuk a pedált, kezdetben kellemes elektromos rántással indul meg az autó, amit később a belső égésű motor közreműködésével visszafogottabb, közepes tempójú gyorsulás követ. De a legtöbb HR-V-tulajdonos számára ezek a rövid, de határozott gyorsulások a hétköznapokban bőségesen elegendők.
A HR-V vezethetőségének egyik fő erőssége a következetes, kiszámítható és jól adagolható reakciók sorozata, ami inkább a hétköznapi crossover-használók igényeit szolgálja ki, mintsem a vezetési élményre éhes autórajongókét. Enyhébb terhelésnél a motor meglepően kifinomultan működik – sokkal halkabb és kulturáltabb, mint a korábbi HR-V generációk benzines vagy dízel változatai –, és alacsonyabb sebességű városi haladás során gyakorlatilag észrevétlenül indul be és áll le. Ehhez a karakterhez kiválóan illik a hibrid hajtáslánc, amely jól váltogat az elektromosan támogatott és tisztán elektromos haladás között, legyen szó városi közlekedésről vagy autópályás utazásról. A két villanymotor ráadásul segíti az autót a gyorsulásban, különösen az alacsonyabb fordulatszám-tartományban.
Leave a Comment