Összetört Balázs Klári! Feketébe borult az oldala!

„Egy korszak lezárult” – mondta el könnyeivel küszködve a magyar tánczene ikonja. A legutóbbi, könnyekkel teli sajtótájékoztatón feketébe öltözve jelent meg. Nem divat volt, nem véletlen – gyásza je/k/peként viselte a sötét ruhát. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Jaecoo 7 kétféle felszereltségi szinten érhető el: Deluxe és Luxury. A Deluxe változat kizárólag a hagyományos, csak benzines hajtáslánccal választható, míg a magasabb kategóriát képviselő Luxury kivitel az SHS (hibrid) rendszerrel együtt érkezik. A tapasztalatok szerint a Deluxe szint beltere kicsit egyszerűre és olcsó hatásúra sikerült. Nem igazán ad prémiumérzetet, különösen a felhasznált anyagok és egyes részletek, például a műszerfal borítása vagy a kapcsolók minősége miatt. A Luxury kivitel ezzel szemben már egy sokkal igényesebb belsőt kínál: a műszerfal, a szellőzőnyílások és az apróbb vezérlőelemek is finomabb, jobb minőségű kidolgozással készültek, így a belső tér hangulata is komolyabb, prémiumosabb.
A vezető előtt egy digitális műszeregység és egy head-up display (szélvédőre vetített kijelző) helyezkedik el, amelyek együttesen segítik a fontos információk gyors és biztonságos leolvasását. A középkonzol látványos és uralkodó eleme egy 14,8 hüvelykes, álló formátumú érintőképernyő, amely szinte az összes funkciót magában foglalja. A műszerfalon csupán egy sor hagyományos, fizikai gomb kapott helyet, a többi – például a klímavezérlés, a visszapillantó tükrök beállítása vagy egyéb kényelmi funkciók – csak az érintőképernyő menüin keresztül érhetőek el, ami kissé bonyolítja a kezelhetőséget, különösen vezetés közben.
A hátsó üléssorban az utastér mérete teljesen korrekt, a lábtér például azonos a Kia Sportage-ben megszokott 750 mm-rel. Fejmagasságban viszont a Jaecoo 7 jobban teljesít, így magasabb utasok is kényelmesebben elférnek. A csomagtartó viszont csalódást keltő. Bár nagyobb, mint egy átlagos ferdehátú autóé, az SUV kategóriához képest meglehetősen sekély, és az aljában sincs igazán kihasználható extra tárolóhely. Ha azonban eltávolítjuk a csomagtakarót és a tetővonalig pakolunk, akkor már elfogadható a térkínálat.
Leave a Comment