Több mint 250 utas volt a vonaton, amikor megtörtént a felfoghatatlan

Súlyos baleset történt Nyíregyházánál az éjszaka: A Záhonyból induló, Kijevet is érintő járaton több mint 250 utas tartózkodott, többségük alvásra készülve. A szerelvény a Bethlen Gábor utcai felüljáró közelébe érve – esély sem volt az ütközés elkerülésére.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Nincs elég adatunk ahhoz, hogy a KGM Tivolit bevonjuk a Driver Power vásárlói elégedettségi felmérésébe, de ez ne legyen aggodalomra ok. A márka híres arról, hogy masszív és tartós terepjárókat gyárt, és a Tivoli sem lehet kivétel. Ha mégis történne valami, a vásárlók öt év vagy 100 000 mérföld gyártói garanciával, valamint 12 hónap RAC útközbeni segélyszolgálati védelemmel számolhatnak.
A Tivoli 2016-ban a Euro NCAP tesztjén tiszteletreméltó négycsillagos biztonsági minősítést kapott az ötből, bár ez az értékelés azóta lejárt, mivel a tesztelési szabványok szigorúbbá váltak. Az új KGM márkajelzésű változat nem került újbóli vizsgálatra, pedig több alapfelszereltségű biztonsági segédeszközzel érkezik, mint az eredeti 2016-os modell. Minden kivitel több légzsákkal, aktív borulásvédelmi rendszerrel, előrehaladási ütközésfigyelmeztetéssel, automatikus vészfékezéssel, sávtartó és sávtartásra figyelmeztető rendszerrel, közlekedési táblák felismerésével, vezetői figyelemfigyelmeztetéssel, valamint lejtmenet-asszisztenssel rendelkezik.
Bár a Tivoli KGM legkisebb autója, mégis sokkal többet kínál, mint azt elsőre gondolnánk. A belső tér tágas, négy magas felnőtt is kényelmesen elfér benne, a fejtér és lábtér bőséges a kategóriához képest, és a kabin világos, szellős érzetet kelt. A crossoverekre jellemző megemelt üléspozíció megkönnyíti a beszállást és kiszállást.
A tárolóhelyek is jól megoldottak, mély ajtózsebekkel és bungee-szerű hálós zsebekkel az ülések támláján, bár sejthető, hogy a gyerekek imádni fogják ezekkel játszani. Hátul egy 423 literes csomagtartó áll rendelkezésre, ami kedvezően összevethető más szuperminik alapú crossoverekével, mint a Nissan Juke (354 liter) vagy a Peugeot 2008 (350 liter), bár a Renault Captur (455 liter) ennél nagyobb. A KGM szerint három golf táska is befér a csomagtérbe, ami a kínált utastér mellett nagyon versenyképes érték.
A Tivolit még 2015-ben mutatták be a Genfi Autószalonon, és amikor a SsangYong 2023-ban átneveződött KGM-re, a modellt is jelentős frissítés érte, különösen az orr-rész kapott egy modernebb, letisztultabb megjelenést. Az új kialakításnál eltűnt a felső hűtőmaszk, helyette egy nagyobb alsó hűtőrács ad agresszívebb megjelenést, valamint az orrán megjelent a „Tivoli” felirat, hogy megkülönböztessék más kompakt SUV-któl. A fekete A-oszlopok és a hátsó oszlop rejtett része továbbra is megadja a lebegő tető illúzióját, és az eddigi 16 colos felnik helyett immár 18 colos könnyűfém kerekek az alapfelszereltség részei.
Bent a vezetői pozíció sokkal inkább hasonlít a hagyományos terepjárókéhoz, így jobb az előre kilátás. A belső tér átalakítása megtörtént, bár alapvetően nagyon hasonlít a korábbi SsangYong dizájnhoz. A korábban csak a legmagasabb felszereltségű Ultimate kivitelhez adott 9 colos érintőképernyő most már minden Tivoli K40 változat alapfelszereltsége. Az érintőképernyő alatt lévő kezelőszervek formailag megújultak, de ugyanazt a funkciót látják el, vagyis a klímavezérlést és az ülésfűtést irányítják. Ezek a gombok világítása azonban a gyújtás kikapcsolásakor elalszik, így ez a terület olyan, mintha egy régi CD-lejátszó helye lenne. A kormányon elhelyezett gombok prémium autókét megszégyenítő visszajelzést adnak és masszívnak érződnek.
Leave a Comment