További dráma Hatvanpusztán!

A most közzétett felvételen az is kiderül, hogy a tüntetés idején minden eszközt bevetettek, hogy az állatok ne kerüljenek a figyelem középpontjába. A quadokkal történő állathajtás látványa sok résztvevőt megdöbbentett, és a vi/eó azóta is nagy visszhangot keltett a kö/ös/égi mé/iában. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
Bár sokan arra számítanának, hogy az Omoda 5 és az elektromos E5 beltere teljesen megegyezik, egy Omoda vezető szerint az elektromos modell belső kialakítása „fél generációval” előrébb jár. Az eltérések aprók, de összességében számottevőek: az E5 műszerfala puhább anyagokból készül, a középkonzol tervezése letisztultabb, és okosabban integrálták a különféle kapcsolókat, mint például az ablakemelő gombokat vagy a hangszórók borítását. Ezáltal az elektromos autó belseje egyértelműen prémium érzetet kelt, ami nem is meglepő, hiszen a kezdőára sem 25 ezer font, hanem inkább 33 ezer font körül mozog.
Azonban mindkét autó alapvető belső elrendezése ugyanaz maradt, és ez egyáltalán nem rossz. A vezetőülés pozíciója kissé magas, de van elegendő lehetőség a kormányoszlop és az ülés beállítására, ami elektromosan vezérelhető, függetlenül a felszereltségi szinttől. Az ülések formája is igényesebb a kategóriában megszokottnál, így kényelmesen el lehet helyezkedni bennük. Az Omoda 5 műszerfala felett helyezkednek el egymás mellett a 10,3 hüvelykes digitális kijelzők, amelyek nem tolakodóak, mégis modern megjelenést kölcsönöznek a műszerfalnak. Az egész belső teret a teljes szélességben végigfutó légbeömlők és a kormánykerék alsó, egyenes formája teszi sportosabbá, amelyek egyértelműen az Audi mintájára készültek.
Amikor azonban alaposabban megvizsgáljuk a belső anyagokat és a részleteket, világossá válik, hogy az autó árkategóriájához igazították a gyártást. Minden anyag műanyag, még ha látszólag jó minőségűnek is tűnik, és egyes kapcsolók játékosak, ami a használat során érezhető. A közvetlenül nem látható műanyagok kemények, egyszerűek és alapvető érzetet keltenek.
A tárolóhelyek megfelelőek, a középkonzol rekesze mély és légkondicionált, így például egy szendvicset is hidegen tarthatunk benne. A lejtős kialakítású középső konzol pedig stabilan tartja a telefont, ami jól jöhet, ha valaki nem szeretné használni az CarPlay vagy az Auto rendszereket az autó központi kijelzőjén keresztül. A gyári multimédiás rendszer grafikus megjelenése és menürendszere rendben van, bár kissé „utángyártott” érzetet kelt.
Leave a Comment