TRAGÉDIA: Elhunyt Karda Bea 27 éves fia!

Elmondta, hogy mostohafia mindössze 27 éves korában életét vesztette. „Drága Férjem imádott fia, Tekulics Tamás 27 éves korában váratlanul elhunyt, és halálával több ember életét megmentette, illetve meghosszabította. – írta Karda Bea a bejegyzésében. Hogy pontosan mi történt, nem részletezték.
ÍGY BÚCSÚZTAK TŐLE:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
Városban az opcionális hátsókerék-kormányzás jelentősen csökkenti a fordulókört 12,53 méterről 10,95 méterre, ami már kisautós szint, és nagyban megkönnyíti a parkolást. Országúton az autó kiváló tapadást biztosít, a kormányzás könnyű, de precíz. Ha a vezetési élmény fontos szempont, érdemes megrendelni a Stormer Handling Pack csomagot, amely négykerék-kormányzást, 48 voltos aktív borulásgátlót, elektronikusan vezérelt differenciálművet és nyomatékvektoros rendszert is tartalmaz. Az új MLA-Flex platform 35 százalékkal merevebb, mint az előző, ez is javítja az irányíthatóságot. A tesztautó 23 colos kerekeken futott, de így is jól elnyelte az úthibákat, és a beltér nyugodt, csendes maradt – a Porsche Cayenne ezzel nem tudja felvenni a versenyt.
Autópályán is kiemelkedően kényelmes az utazás. A légzsákos felfüggesztés, az aktív lengéscsillapítók és a zajcsökkentő technológiák gondoskodnak arról, hogy a hosszabb utak se legyenek fárasztóak. A különböző motorok meggyőző menetteljesítményt kínálnak: a belépő D250 modell is 7,3 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra, a D350 pedig már 5,6 másodperc alatt. A D300 6,1 másodperces értéke is elismerésre méltó, miközben gazdaságos marad hosszabb távokon is.
A P460e és P550e plug-in hibridek 5,3 és 4,7 másodperc alatt gyorsulnak, míg a 523 lóerős P530 már 4,3 másodperc alatt van százon, 250 km/h-s végsebességgel. A csúcsváltozat, a 627 lóerős SV pedig akár 3,6 másodperces sprintidőt is elér, főként 23 colos karbonkerékkel. Ez a változat hidraulikus lengéscsillapítókkal és karbon-kerámia fékekkel van felszerelve, ami még sportosabb élményt nyújt.
Leave a Comment