TRAGÉDIA: Elhunyt Karda Bea 27 éves fia!

„Mély fájdalommal tudatjuk mindazokkal, akik ismerték, szerették, vagy bármilyen módon kapcsolatban álltak vele, hogy a Férfikölcsönző alapítója és lelke tragikus hirtelenséggel elhunyt. Nemcsak egy kreatív vállalkozó, hanem egy igazi ezermester, segítőkész ember és örök optimista volt. Munkája során mindig a legnagyobb odaadással és precizitással dolgozott, ügyfelei megbecsülték – nem véletlenül vált a Férfikölcsönző sokak kedvenc szolgáltatójává. Emlékét szeretettel őrizzük meg. Köszönjük, ha egy megosztással vagy kommenttel ti is búcsúztok tőle” – emlékeztek meg róla a kollégái.
VIA MSN
Ez is érdekelhet:
Gyorsulás terén a RAV4 jól teljesít: az elsőkerék-meghajtású modell 8,4 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, míg az összkerékhajtású 8,1 másodperc alatt. A plug-in hibrid változat pedig 6 másodperc alatt gyorsul százra, ami már sportosnak számít, még ha a karosszéria magassága és az erőátvitel karaktere nem is teszi igazán sportautós érzetűvé. A végsebesség minden változatnál 180 km/h-ra van korlátozva.
Városi környezetben könnyű a manőverezés a könnyed kormányzásnak köszönhetően, és a magas vezetőülés jó kilátást biztosít. Bár a hátsó kilátást a vastag C-oszlopok korlátozzák, az első és hátsó parkolóradar minden modellnél alapfelszereltség, a Design változat tolatókamerát is kap, míg a GR Sport körpanorámás kamerarendszert kínál. Az autó finoman vált elektromos és benzinüzem között, különösen a plug-in hibrid modellben, ahol a teljesen feltöltött akkumulátor jóval hosszabb tisztán elektromos hatótávot biztosít. Városi tempónál az autó dinamikusan gyorsít, és könnyedén tartja a forgalom ritmusát.
Kanyargós utakon is jól teljesít a RAV4: az alváz meglepően agilis, a kormányzás súlyozása és visszajelzése pedig kellemes, különösen SUV-hoz képest. A plug-in modell súlya ugyan érzékelhető, de a karosszéria jól kontrollált marad. A gázreakció gyors, de hozzá kell szokni, hogy a motorfordulat nem mindig áll arányban a sebességgel – ez a hibrid hajtás sajátossága. A váltón található kormány mögötti fülekkel manuálisan is „váltogathatunk”, de az autó automatikusan visszavált, ha egy ideig nem használjuk őket. A fékerő jó, a fékpedál visszajelzése természetes, de a visszatöltés erőssége nem szabályozható, mint néhány versenytársnál.
Leave a Comment